Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisen på website.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 56
Fra  Dytten.dk Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil høre eksperters vurdering, om hvor meget en side med omkring 500 daglig besøg koster. 

- Siden er indenfor Restaurant branchen.

- Leder efter ca. pris

Mvh, Jonas Samulionis

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke ekspert. Men for 2500 kr så er du nået meget langt.

Hvor kommer de 500 besøgende ind i billede henne?

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvad du vil med siden, og funktioner. Der skal mere info til!!

En slam bam Wordpress side med et tema koster ikke ret meget, men en gennemarbjedet side hvor designet af alle elementer tager udgangspunkt i den målsætning der e for siden, og implementere de funktioner der er brug for baseret på analyse af markedet, positionering og så videre koste selvfølgelig noget mere.

Teddy 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt flere detaljer om siden vil gøre det nemmere at svare på dit spørgsmål.

Fx hvad laver kunderne på siden, generere siden indtægter osv.

Mvh Nicklas

Fra Gistrup
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 56
Fra  Dytten.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for nogle bud og ja det er wordpress side, som har køret på det sidste med ekstream udvikling. Indtæg er baseret på reklamer. Grunden til at jeg stille denne spørgsmål var mere for at jeg hørte til nogle meget bekendte menensker snakke om de start bud de havde afgivet og de var over 15.000 kroner, som kom bag på mig. Det jo vildt at en side med små 15000 besøg om måned kan koste så meget :0

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Samulionis:
Det jo vildt at en side med små 15000 besøg om måned kan koste så meget :0

Hvad har prisen på en hjemmeside at gøre med antal af besøgende til den? Hvad er det dog jeg ikke forstår :D

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror de fleste i tråden har misforstået dit indlæg, og tror at du skal have en ny hjemmeside. En fingerregel siger at du kan gange din månedlige indtægt med 10-12, også skulle du gerne have et godt bud på hvad den er værd! Det hele handler dog om i bund og grund hvor stabil siden er, hvad indtægten har været det sidste års tid og hvor længe den har eksisteret.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan sagtens koste så meget for en side med dette besøgsantal, især hvis det er en god målgruppe der er engageret og er tilbagevendende. Det er muligt at få en stabil indkomst med 500 daglige besøgende, så hvis du kan få at vide hvad den genererer i reklamer, kan du regne ud om det er de 15.000 kr værd.

Fra Gistrup
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 56
Fra  Dytten.dk Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt ud af hvad det var. Målgruppen var 26 - 50, og reklame indtjening var rimelig høj. Den blev solgt for 100.000 +, så skal man jo bare i gang med at finde en sød lille niche :D

- Samt, takker jeg nej tak til alle 20 mennesker der har sendt tilbud på en hjemmeside :D 

Mvh, Jonas Samulionis

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)