Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom til gratis iværksætter networking i fælledparken!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey iværksættere og andet godt folk!

Kom til gratis iværksætter networking i fælledparken fredag d. 17. maj. 

Selve eventet er møntet på at netværke og lære andre iværksættere at kende i København. Det her adskiller sig fra andre iværksætter events i København, da det er i en park, det bliver høj solskin, alle er glade og intelligensniveauet så højt at selv Einstein bliver begejstret. Ambitiøst? Ja for dælen. Muligt? Måske.

Hvad skal der ske? Der er ikke nogen direkte plan for eventet, men folk kan bringe deres kreativitet, ideer, innovative forslag op også få en masse konstruktiv kritik. Jeg har selv en ide til et stort community, som er ved at tage sit udspring. Her kunne jeg nemlig godt bruge din hjælp til at tænke det her community igennem en ekstra gang og få lidt feedback mht. hvilke funktioner der er påkrævede og hvilke der ikke er. Så bare rolig, hvis du tror du kommer til at møde op og kede dig, så tager du grueligt fejl!

Hvis der ikke er andre der har ideer, så har jeg nemlig en masse! Ellers sørger jeg for lidt snacks og lidt godt til ganen. Og hvis du gør det samme, så har vi hurtig en fest!

Svar gerne herinde eller skriv til min mail: rasmusdamgaard1@gmail.com for tilmelding. 

KOM GLAD!

De bedste hilsner

Rasmus Damgaard

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)