Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor vigtigt er vilkår & betingelser delen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Tim Ulrichsen:

Har du råd til IKKE at investere tid og/eller penge i den del af forretningen?

 

Tak for dit ubruglige svar, jeg skal svare på det efter bedste evne...

Jo jeg råd, jo jeg har tid. Vil dog helst slippe for at bruge en masse penge på noget jeg føler er ubrugligt.



Lad mig spørge på en anden måde - har du RÅD til at lade vær'

Hvis du føler, at det er ubrugeligt, så lad vær' at gøre det. Sats på at du ikke løber ind i problemer.. Det er ligeså idiotisk, som at ville importere medicin, men ikke sikre sig, at man bliver sagsøgt af forbrugerne. 

 

nu giver dit spørgsmål mere menning :)

Nej det har jeg nok ikke ...

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Larsen:

Hej Tim,

Du kan evt. prøve at spørge forskellige webshops pænt, om du må bruge deres vilkår og betingelser. Du skriver det naturligvis om, så det passer til din side. Smile

Alternativt kan du oprette en trådAmino, hvor du spørger om der er nogle der vil sælge deres vilkår og betingelsers tekst for fx. 1000kr?

Jeg mener at have set et site på et tidspunkt, hvor man kunne købe diverse skabeloner. Men jeg kan ikke finde den lige nu. Hvis der er nogen der læser med, der ikke ved hvad de skal sælge, så må man da lige sige - hint hint...  Wink

Tak for dit svar, det vil jeg havde med i mine overvejelser :)

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Tim Ulrichsen:
mit spørgsmål er om jeg virkelig behøver at skrive side op og ned om at det er ulovligt at sælge stjålne varer og at man ikke må snyde hinanden osv.?

Er det nødvendigt at oplyse at katte ikke skal bruges i en mikrobølgeovn, eller at varm kaffe er, ja, varm? Ja, åbenbart. Hvis en kunde sælger stjålne varer igennem jeres side, hænger I på den medmindre i fortæller det er totalt no-go, og at det ikke er jeres ansvar. Alt det med vilkår, betingelser og ansvars fraskrivelse er ret vigtigt at have med. Der er jo en grund til at man finder dem over alt man kommer.

 

Det giver god minning ;) og jeg kan godt forstå at shops skal skrive om deres regler, det virker bare absurt at jeg skal gøre så meget ud af det når jeg ikke som sådan skal sælge noget, det burde være nok at skrive noget ala at gældende Dansk lovgivning er grundreglen her.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim Ulrichsen:
Det giver god minning ;) og jeg kan godt forstå at shops skal skrive om deres regler, det virker bare absurt at jeg skal gøre så meget ud af det når jeg ikke som sådan skal sælge noget, det burde være nok at skrive noget ala at gældende Dansk lovgivning er grundreglen her.

Hellere være dækket godt ind, end at sidde dybt begravet i problemer :)

Min egen løsning til eget projekt, er faktisk også bare en kort beskrivelse af hvad folk lige skal være obs på. Jeg har heller ikke så meget, og skal derfor ikke skrive så meget. Det med webshops er ofte lange beskrivelser omkring reklamationsret, retur, betaling, nægtelse af varemodtagelse og alt muligt andet man kan komme ud for med handel.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)