Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterhus i Næstved

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Søger lidt forslag til hvilke veje jeg skal gå ifht. at starte et iværksætter hus.

Grunden er at jeg muligvis indenfor et års tid får muligheden for at bruge en forholdsvis stor bygning (i samarbejde med entreprenørvirksomhed der står for nødvendig ombygning) til dette formål, der vil være mange af de gængse ting tilgængelige som man typisk ser i sådanne miljøer såsom:

Lukkede og åbne kontorpladser (samt flyverpladser)
Køkkenfaciliteter/kantineordning
5 - 6 mødelokaler / 1 hal med scene hvor der kan være ca. 200 personer
Kopi/print/net/wifi og serverplads
Lounge
Gode parkerings muligheder
Værksted
Netværks arrangementer/foredrag/workshops
 


Der vil være tilknyttet forskellige personer der kan hjælpe iværksætteren med ting som salg, marketing, moms, skat, regnskab m.m.

Spørgsmålet er så om nogen af jer Amino'er evt. er fra Næstvedområdet eller omegn og syntes det kunne være en god idet med sådan et miljø, og er der ting som jeg burde tage med i overvejelserne hvis planerne skal til at realiseres.

Fra næstved
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 21
Fra  coaching by jj Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende.
Men har vi ikke et i forvejen?

Fra København
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Jo har set der ligger en vækstfabrik (som på nuværende tidspunkt huser 20 virksomheder, der er etableret).. Har selv været i forbindelse med vækstfabrikken i Ringsted, hvor jeg har talt med flere iværksættere, der ikke har kunne få plads, og/eller er flyttet fra fabrikken pga. den ene eller anden årsag..

og det kan godt være at der slet ikke er grundlag for at bygge noget op i Næstved som jeg har en idé om, men nu lufter jeg lige muligheden, og er selvfølgelig også igang med at få kontakt til forskellige iværksættere i næstved der kunne tænke sig et alternativ ifht. at arbejde hjemmefra osv..

Det er jo trods alt set flere steder at der findes mere end et væksthus :)

Fra næstved
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 21
Fra  coaching by jj Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt synes jeg at det lyder som en god idé.
Vil du gøre noget anderledes, end det iværksætter hus der allerede er i Næstved?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)