Hvor er det fedt at høre din historie. Jeg håber den giver mange andre mod på selv at starte deres iværksætter eventyr, uanset hvad deres baggrund er.
Jeg kan se at du allerede er godt igang med din hjemmeside med one.com's hjemmesideprogram, men skulle du få problemer af teknisk karakter, vil jeg gerne tilbyde min hjælp, kvit og frit.
Håber også selv at det vil gavne andre unge menneske til at stå på egen ben, selvom det ikke er nemt til at starte med, men det kommer på længere sigt, når det hårde arbejde er lagt i og viljen er der :)
Tak for dit tilbud, det vil jeg gerne overveje, hvis nu, jeg støder i problemer med min hjemmeside :)
Jeg kunne bestemt godt finde på at tage til Horsens for at få renset (og måske poleret) min bil.
Det kontakter jeg dig lige om direkte.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold. Find mig på LinkedIn