Så fik jeg altså også besluttet mig for at deltage.
Jeg har længe synes Affiliate Marketing var interessant, og jeg arbejder i forvejen på at skabe mig en passiv indkomst. Så hvorfor ikke sprede sine arbejdsopgaver lidt mere ud over forskellige projekter.
Min første affiliateside har tjent sig selv hjem flere gange, men jeg har simpelthen forsømt den alt, alt for meget, til trods for besøgstallet aldrig har været højere. Jeg må snart få taget mig sammen til at optimere den fuldt ud - skifte theme og alt muligt andet. Men lad nu det ligge!
For dette handler selvfølgelig om min deltagende side for Affiliate DM 2013 - som er NYSO.dk - nye sko online ! Og som den vaske læser nok allerede har set, så har jeg allieret mig med min bedre halvdel, som vil tage sig af skoene til det smukke køn. Tekst-delen i hvert fald!
Jeg har nogle forskellige planer for indhold m.v. til sitet, og jeg tror nogle af dem vil kunne trække besøgende fra flere forskellige medier. Jeg ser meget frem til at kunne deltage med jer andre, og håber på en fair og spændende konkurrence!
Kasper.