Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Jo tak og i lige måde :)!
Tør man spørge, hvorfor dit logo er 'nexus' i stedet for navnet på hjemmesiden?
-Mads
Svar
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
God vind til alle deltagere.
Jeg sidder lige og leger med tanken om at starte en affiliate-side, med henblik på at deltage i AffiliateDM 2013. Det er jo meget - meget oplagt.
Jeg har et domæne med 720 lokale søgninger om måneden; i en ret så velbesøgt genre. Men til gengæld er der også rigtig mange spillere på banen :)
Jeg tager lige resten af dagen til at overveje færdig i :)
Kasper.
Svar
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Per Allerup
Fra
BIZON
Skrevet
22-07-2013 kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Jeg har kastet mig ind i kampen - Denne gang i nichen for sundhed, vægttab, motion og den slags.
Sitet er så småt ved at være klar - Den store udfordring bliver som altid det s..... indhold. Kig forbi: Fitz.dk
Svar
Tilmeldt 19. May 08
Jo tak og i lige måde :)!
Tør man spørge, hvorfor dit logo er 'nexus' i stedet for navnet på hjemmesiden?
-Mads
Held sikkert pga det theme han bruger har det logo som standard og ikke fået lavet det om endnu ...
Angående min side, hvad er det så præcis du mener ? - Smid gerne en PM hvis det er.
Svar
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Arh, domænet er købt for et år siden og har allerede PR2. Den er nok over kanten. ;-)
Svar
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Arh, domænet er købt for et år siden og har allerede PR2. Den er nok over kanten. ;-)
Du er benhård :-)
Svar
Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Flere år gamle (ubrugte) domæner med pagerank absolut 0, kan de gå an?
Svar
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Henrik Frydenborg Hansen: Flere år gamle (ubrugte) domæner med pagerank absolut 0, kan de gå an?
Som udgangspunkt, nej. Men du kan prøve at tilmelde den - hvis jeg vurderer, at du ingen fordel har, så slipper du med. Jeg tjekker backlinks , waybackmachine osv. på dem, jeg er lidt i tvivl om.
Svar
Tilmeldt 19. May 08
Henrik Kristensen
Skrevet
22-07-2013 kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Som udgangspunkt, nej. Men du kan prøve at tilmelde den - hvis jeg vurderer, at du ingen fordel har, så slipper du med. Jeg tjekker backlinks, waybackmachine osv. på dem, jeg er lidt i tvivl om.
Vil det give dig mindre arbejde hvis man fx selv sendt link til hvornår ens domæne blev oprettet/aktivt ? - Tænke bare hvis man kunne gøre så du slap for ekstra arbejde.
Svar
Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11