Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partner til ny online kursusportal søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er kommet på den ide at lave en online portal med kurser som kursisterne kan tage hjemme hos dem selv.

ideen omkring denne portal er at folk tilmelder sig siden og betaler et fast beløb pr. måned for at være med.

der vil være videoer hvor alt bliver beskrevet på en måde hvor alle kan være med og der vil blive mulighed for at online chatte med mig og stille spørgsmål.

planen er at når folk tilmelder sig kan de vælge at få en start pakke med så de har de ting jeg bruger i videoen og på den måde får vi et lille mersalg.

da jeg jo ikke kan garanterer at det bliver en kæmpe succes og at vi kommer til at tjene mange penge på det skal du kun være med hvis du har lyst til at bruge lidt af din fritid på det og så må vi på sigt se om vi kan tjene penge på det( er jeg meget overbevist om vi kan)

selve indholdet af kurserne skal jeg nok stå for, men da jeg ikke aner ret meget om at lave en sider der egner sig til formålet så er det her du kommer ind i billedet, du kan lave en side hvor folk opretter sig og de betaler for en startpakke og efterfølgende betaler de et fast beløb pr måned, hvor vi kan lægge filklip op, lave en chat på siden og andre småting vi kunne få brug for undervejs.


vil ikke afsløre indholdet her på siden, men skulle du have mod på at være med til at prøve at starte noget op som kunne gå hen og vokse sig stor og skulle du have mod på at bruge lidt tid på projektet uden at få noget for det før det er kommet op at køre, så skriv til mig og jeg vil afslører mere omkring indholdet af kurserne..

Svend.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Gætter på at du gerne vil have noget til at lave det for dig gratis og få en procentdel af firmaet?

Er det rigtig gættet? 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

firmaet bliver lavet sådan at vi begge er firmaet, ikke mig der opretter et firma, får en til at lave siden og skrider med det hele, det skal være fair for os begge.

da der vil være noget vedligeholdelse af siden når der skal nye film op på siden, nye tilbud, evt en webshop så går det jo ikke at jeg bare skrider med firmaet når jeg har fået en til at lave det vigtigste, så derfor et firma med 2 ejer, de nærmere omstændigheder har jeg ikke tænkt så meget over da det jo nok er noget man skal blive enig om når man er blevet enig om at begynde at starte et samarbejde op.

Svend

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Svend:

firmaet bliver lavet sådan at vi begge er firmaet, ikke mig der opretter et firma, får en til at lave siden og skrider med det hele, det skal være fair for os begge.

da der vil være noget vedligeholdelse af siden når der skal nye film op på siden, nye tilbud, evt en webshop så går det jo ikke at jeg bare skrider med firmaet når jeg har fået en til at lave det vigtigste, så derfor et firma med 2 ejer, de nærmere omstændigheder har jeg ikke tænkt så meget over da det jo nok er noget man skal blive enig om når man er blevet enig om at begynde at starte et samarbejde op.

Svend

Okay, ser meget fair ud :)
 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrivet en PB til dig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)