Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp: Hvem skal jeg følge på Google Plus for E-handel?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej venner,
Jeg hedder Emil Eriksen og er sammen med min kompagnon Rasmus Holdt for nyligt flyttet til Sverige for at give vores webshop http://www.elekcig.dk/ alt, den kan trække. Her sælger vi E-cigaretter. Vores netværk er ikke kæmpestort i Sverige endnu, og vi vil gerne kende flere både i Danmark og Sverige - og fordi ingen af os er i gang med Google Plus endnu så vi en mulighed her. Derfor: Kender I nogle super interessante personer inden for e-handel, søgemaskineoptimering, konverteringsoptimering og så videre på Google Plus, vi kan følge?
Vi vil selv gerne skrive om hvordan det er at drive webshop, hvad vi lærer, gode tips og tricks og så videre fra vores profiler:
På forhånd tak for alle forslag. Vi glæder os til at cirkle jer!
Vh Emil
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Fedt du er i gang med G+, det vil du bliver glad for, du får lige en lille liste i ikke-prioriteret rækkefølge, med personer der ofte skriver om de ting du efterspørger:

Thomas Frost (mig selv)

Søren Sprogø

Mikael Rieck

Anders Saugstrup

Thomas Rosenstand

Michael Aagaard

Lars Skjoldby

Henrik Bondtofte

Søren Riisager

Mikkel DeMib

Andreas Lolk

Der er mange flere (beklager overfor dem jeg ikke har nævnt :-) ), og jeg kan eventuelt dele min SEO/Marketing cirkel med dig så du kan komme godt i gang, så kan du importere den og så løbende slette dem du ikke finder interessante.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)