Fed anekdote, den giver god mening, rigtig god mening faktisk, så det bedste råd jeg har fået ud af tråden indtil videre er, hul I at vente til huen, kom ud af starthullerne og begynd noget, lær at drive en virksomhed og tænk på detaljerne senere. |
det bedste fif jeg måske kan gi er at undersøge markedet.
Hvor kan jeg komme ind med mit produkt, er det konkurrencedygtigt ?, og er der overhovedet nogen der vil købe det jeg laver ?
Ex: hvis man vil lave en spillehal skal der jo være et segment der gerne vil ind og spille på "enarmede tyveknægte" mv. Så man lægger vel ikke en spillehal langt ude på bøhlandet men inde i centrum hvor segmentet bevæger sig rundt. Hvis man får indkredset sin målgruppe til spillehal: fx mange ledige og førtidspensionister der besøger spillehaller, skal man jo finde ud af at få dem manøvret ind på sit sted, og levere noget til dem som de synes er FEDT, ellers bliver man bare endnu en fattig besøgt spillehal i byen...
- blot lige et eksempel som du måske kan bruge som inspiration