Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du får ikke success uden XX timer om ugen !! ... eller gør du?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ret spændende debat

For at blive go til noget kræver det  at man øver sig/ arbejder med det  x antal tusinde timer. Som standard siger man 10000 timer men det kan jo nok ikke beregnes helt nøjagtigt hvor  mange timer der skal til den enkelte. Mennesker udvikler sig i forskelligt tempi

Så, jeg vil mene det kan bevises at hvis du arbejder som fx bager , og bager brød i 10 år så er der nok en go chance for at du er blevet go til det...ellers er det vist med at finde ny beskæftigelse.

 På samme måde med en 100 meter løber som Usain Bolt der har trænet seriøst 100 meter løb siden han var 13-14 år gammel. Og det betaler sig

På samme måde vil en iværksætter der arbejder seriøst med sit fag om det er skribent, sælger eller webdesigner jo også blive bedre ved at lægge et vist antal timer hver uge i sit fag. Når du har arbejdet 5 år som skribent får du opbygget en meget bred erfaring og du er simpelthen blevet bedre til det.. Du kan fx også åbne en avis og læse en artikel af en journalist der har levet som journalist i 10 år, og spejle hans artikel med en journalistpraktikants og se forskellen på meget lidt erfaring og meget erfaring

Men at sætte antal timer på en IVÆRKSÆTTER UGE er ikke så ligetil. Jeg tror jeg er igang omkring 70 timer pga weekend og aftenarbejde. Men det er jo ikke som 40 timers akkordarbejde på slagteriet. mit arbejde er jo ikke specielt fysisk belastet.

Såeh. Jeg tror mange selvstændige lægger mange timer i deres forretning men dermed ikke sagt at de arbejder hårdere end lønmodtageren. det tror jeg er en myte

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :