Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en tekstforfatter som kan arbejde selvstændigt for et aftalt beløb hver måned.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg søger en tekstforfatter(Eller en der kan li' at skrive og samtidig er god til det), til at skrive artikler og nyheder på diverse affiliate sites.

Aftalen vil være løbende og du administrere dermed selv hvornår du arbejder i løbet af måneden. Der vil i starten være afsat 1500 kr. om måneden til at skrive nyheder og artikler. Dette vil med tiden stige i takt med at der kommer flere besøgende på de sider som får mere indhold og der kommer nye sider til.

Til at starte med vil du skulle skrive om de fleste abonnement-tjenester, såsom bredbånd, telefoni, TV - Samt modetøj, mobiltelefoner mm.
Du skal helst kunne skrive om hvad som helst og selvstændigt kunne skrive artikler om de valgte emner så det passer til det afsatte beløb den pågældende måned.

Beløbet bliver selvfølgelig afpasset til hvor mange forskellige emner/sider vi tilføjer til listen.

Hvis det lyder som noget du kunne være interesseret i, høre jeg meget gerne fra dig. Du kan sende mig en PM via amino eller skrive til mig på simon(a)dan-net.dk

Venligst,

Simon Thomassen

Fra Dragør
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Nomodi Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Det lyder rigtig spændende, jeg har netop sendt dig en besked :-)

God aften!

Mange hilsner fra Diane

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)