Vi handler med øl på B2B markedet og har mega travlt. Derfor skal vi have mere overblik og gøre tingene mere effektivt. Derfor leder vi efter et IT-system (eller flere, der let snakker sammen) til at håndtere den daglige økonomi (faktura, regnskab, bogføring osv.), lager (ikke noget avanceret) og CRM der let giver os overblik over kundernes omsætning, udgifter, historik osv. Samtidig må det gerne tale sammen med vores kalender og mails. - Det skal selvfølgelig alt sammen være brugbart på smartphones, tablets og pc/mac og helst ligge i skyen. HVAD KAN I ANBEFALE??? Vi har snart møde med Visma - nogen erfaringer herfra? Vi har prøvet Mamut - det var ikke brugervenligt synes vi. Vi anvender BillysBilling i dag til vores økonomi, men det dur jo ikke til meget andet end økonomi-delen På forhånd tak for hjælpen |
Hej Kim.
Jeg kan anbefale www.bitrix24.com og www.Podio.com. Bitrix24 er et meget veltestet system med mange funktioner og høj support standard. Podio er også et rigtig fint system, som du nærmest kan skræddesy selv med mange forskellige arbejdsrum/afdelinger og apps, som du kan tilknytte.