Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside - mangler jeg noget?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Origo Web Design Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Jeg skriver dette indlæg på vegne af mine gode veninde, der lige har oprettet en hjemmeside, hvor hun udstiller sine print-designs.

Siden er meget simpel pt. og uden særlig meget information. Derfor kunne hun godt tænke sig at vide, hvad I synes om siden, som den er nu - og om der mangler mere kontakt-information og baggrund for at siden virker troværdig?

Meningen er på sigt at tilføje flere serier til hjemmesiden.

Tusind tak på forhånd.

Linket er http://juldama.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er forbandet kikset med kursiv-skrift!

Det er også kikset, at den øverste sektion med juldama har centreret tekst.

Jeg ved ikke, om de viste prints er kunst eller brugskunst, men det er også ligemeget, for der mangler en sektion "Om Julie". Det er helt essentielt. Hvem fanden er madammen, hva' kan hun, og hva' er hendes beggrund? Det vil folk vide!

Det er nogle flotte prints. At præsentere dem på hvid baggrund (hjemmesidens baggrund), er forbandet kikset, fordi det får de enkelte prints til at falde sammen med baggrunden - ikke sikkert at alle er enig med mig. Baggrunden skal være homogen, og eftersom de enkelte prints er lyse, vil jeg foreslå at eksperimentere med en mørk baggrund, så de lyse prints står i kontrast og derved træder frem.

La' vær' med at stikke folk en email-adresse! Lav en kontakt-formular med navn, email og besked-felt!

La' vær' med at kalde varerne for concrete1, concrete2 osv. Det er jo ikke en flaske ketchup, man køber vel? Giv dem sigende varenavne - det fortjener de sgu'!

Jeg forestiller mig, at Julie eller hvem det er, har valgt en så simpel side som muligt for at fremhæve hvert print, men jeg synes faktisk, at det modsatte er opnået! De kommer ikke til at se flottere ud end "indpakningen", og den er jo næsten non-existent!

Det er ikke et surt opstød - det er en opsang, fordi jeg synes at Julies prints fortjener bedre!

Fra Odense
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Sommerkjolen Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Jeg kan godt se hvor I vil hen med siden, men det virker ikke at alt står med småbogstaver. Den forholdsvis korte tekst,

bliver noget rod.

Siden er er for "kold", og jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad I sælger. Billederne præsenterer heller ikke

produkterne særlig godt. Det bliver alt for minimalisktisk. 

Endeligt, hvis jeg gerne vil købe et print, vil jeg ikke sende en mail, men have mulighed for at købe nu.

Der skal en et lille webshop-modul ind.

Dette er bare mit første umiddelbare indtryk. Tag det ikke ille op :)

Thomas

https://detlillevinsalg.dk/

Fra Vamdrup
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Fra  Trykkeriet Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

Jeg kommer så med lidt kodningsmæssig kritik.

1) Der skal stå noget i sidens <title>-tag. Ellers bliver det et problem for søgerobotterne at indeksere siden, og der ser heller ikke kønt ud. Det skal gerne være noget, der kan referere til hvad der er på siden.

2) Som der før er blevet skrevet, så er det dumt, at alt tekst starter med lille + plus kursiv skrift. Det er ikke en god oplevelsse for læseren / brugeren.

Plusserne:

1) Siden er responsive! Godt arbejde.

2) Jeg kan godt lide det simple og minimalistiske look - men jeg havde nok valgt en anden skrifttype. Og måske 2. En til titlen og en til resten af teksten. Her kan jeg med fordel referere til http://www.google.com/fonts som har en masse gratis skrifttyper.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)