Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung sælger - piccolo - servicemedarbejder og tjener, søger nye udfordringer og en virksomhed med gang i !

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Classygents Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg er en ung iværksætter på 19, der blev færdig student fra Gladsaxe Gymnasium her i sommers. 

Jeg er kommet i den situation, at jeg har sagt mit job op som sælger i Codan Forsikring, da salg over telefonen ikke var noget for mig, og søger derfor nye udfordringer og ny arbejdsplads.

Jeg håber på at blive ansat i en dynamisk virksomhed, hvor at flid og gå på mod er værtsat, men af hensyn til branchen er jeg meget åben.

Jeg har 7 års erfaring på tankstation, og har desuden arbejdet som tjener/opvasker på en restaurante og et hostel, og som piccolo i et advokatbureau.

Jeg har været erhvervs-aktiv siden jeg fyldte 11, og har aldrig været arbejdsløs, da jeg elsker at arbejde med smil på læben. 

I min fritid beskæftiger jeg mig med min webshop Classygents, men som er langtfra at betale de udgifter jeg har, hvilket også er grunden til, at jeg søger et nyt job. 

I håbet på at en af jer kære læsere står og mangler en hårdtarbejdende ildsjæl, kan jeg supplere med anbefalinger samt Cv, og kan starte allerede fra næste uge af, såfremt at det er ønsket, her op til jul og helt frem til d. 24 december + imellem jul og nytår.

Mit grundlag for at søge herinde og ikke i lokalområdet er, at jeg langt hellere vil knokle i en startup virksomhed eller lille virksomhed og gøre en forskel, og virkelig give den en skalle end i en stor butikskæde, som jeg har gjort tidligere.

Jeg bor i Buddinge, og vil derfor have rig mulighed for transport til og fra arbejde, indenfor og udenfor Kbh.
Jeg søger som udgangspunkt en fuldtidsstilling, alt fra piccolo til aktiv sælger, men er bestemt ikke kræsen.  

Jeg glæder mig til at læse jeres svar. 




 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)