Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsførings Tips og Tricks til en ung Gentlemanshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Classygents Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer
Jeg står til at skulle åbne min gentleman webshop Classygents her pr. 1 Februar, og jeg skal derfor begynde at gøre opmærksom på webshoppen
Webshoppen sælger gammeldagsbarbergrej i form af barberknive, børster, barbersæbe med mere, og skal begynde at finde på måder at fange et ungt publikum på.

Har i nogle generelle ideer til hvordan man kunne markedsføre webshoppen før launching, eller måske en specifik ide? Fyr løs også hvis der er nogle vovede/friske ideer, alt hjælp og gode råd tages imod med kyshånd! 

Go'dag og på forhånd tak!
JJJ

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, lyder som et fedt projekt.

Den første tanke jeg lige fik:

Find to "veludstyret" piger, og sæt en barberstol et sted på strøget/storcenteret/whatever og tilbyd whiskey og barbering. Det koster ganske vidst lidt, og kombineret med lidt fodarbejde i form af kontakt til pressen, tror jeg at det vil give god opmærksomhed:)

Derudover skal du jo stadig spille på de traditionelle tangenter, hvad markedsføring angår. Du skal være aktiv på de sociale medier, du skal yde god kundeservice, og sørge for at folk snakker om din shop på baggrund af de gode produkter og den gode service.

Her til slut får jeg også en ide, om at du nok i din lokale plade-pusher, kan få en stak billige Crooner-cd'er(Frank Sinatra, Dean Martin, Otto Brandenburg, osv). Send dem med ordrer over XX kr.

Håber du kan bruge det til noget, og held og lykke med det hele.

Ps. Du bør få optimeret til hjemmeside, da den er meget langsom.

Mvh. Emil.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)