Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En fornuftig bankrådgiver i KBH?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har efter 15 år i samme bank, hvor jeg har været glad for min bankrådgiver (selv om hun aldrig har givet ved dørene - og har tjent ganske pænt til banken på mig) blevet udsat for at få tildelt en ny rådgiver... og må sande at den relation vist aldrig rigtig kommer til at blive god. Og er gammel nok til at erkende at det i høj grad handler om den personlige relation for mig, når vi taler bank i erhvervssammenhæng...

Jeg tænker derfor om nogen af jer kender en bankrådgiver I vil anbefale?

Jeg har ikke i den forudsigelige fremtid et presserende behov for kassekredit eller anden finansiering, men ved også godt at muligheder kan opstå ret pludseligt så vil helst begynde at skabe mig en relation til en jeg kan tale med... som jeg så også kan drøfte fremtidige finansieringsbehov/-muligheder når/hvis de opstår.

Så behovet er ret simpelt:

- Alm. netbank med mulighed for udenlandske overførsler

- Alm. VisaDankort + MasterCard

- Selskabet stiftet i 1999, samlet 15 ansatte (DK + Kenya)

- Få, gode lange kontrakter

Som sagt helst en der er god at tale med om mulige finansieringsmuligheder til fremtidige projekter. Og en der godt vil bruge en smule krudt på at forstå driftsbudgetter, balancer, likviditetsbudgetter, kontrakter, sikkerheder - frem for blot regnskabet fra sidste år.... Tænker mig at det nok er bedst med en med et par år på bagen. Mindre vigtigt hvilken bank det er.

Intet hastværk - men vil godt stille og roligt i gang med dette inden alt for længe, så relationen stille og roligt kan opbygges.

Håber at høre et par gode bud - på forhånd tusind tak :)

Kristian

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)