Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!!! Vi skal bruge en hjemmeside/Webshop.. hvor skal man starte?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Terrasso Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.. Mig og min makker er ved at starte vores egen virksomhed op. Vi har fundet en ny og smart løsning til haven, som vi meget gerne vi sælge online.. Men som håndværker føler vi os meget på bar bund. Kan man nøjes med hjemmeside, når man også gerne vil sælge fra siden, eller skal vi ud i en Webshop løsning?? og for den skyld, hva skal vi vælge?? vil jo nødig smide 15.000 20.000 efter noget som ikke holder for os..

Håber i kan hjælpe..

MVH. Casper og Morten 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en mail man kan kontakte dig på eller må jeg skrive en privat besked til dig? :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså nu ved jeg ikke hvor meget jeres løsning er "færdig" - og hvor meget der skal tilpasses den enkelte kunde. Men hvis det primært er en løsning der er færdig så den bare skal ud til kunden kan det være en ide at sætte en WordPress hjemmeside op med en WooCommerce shop.

Hvis det er mere en løsning der skal tilpasses hver kunden kan en WordPress hjemmeside med en simpel kontaktformular måske gøre det.

Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Terrasso Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hellere end gerne.. Du får lige min mail.. caspermolgaard87@live.dk :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

mecm:

Hellere end gerne.. Du får lige min mail.. caspermolgaard87@live.dk // */ // ]]> :)

Du får også lige en mail fra os hvis det er ok.

Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Terrasso Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hellere end gerne :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra den beskrivelse du giver, tror jeg ikke det bliver nødvendigt at bruge så mange penge på en webshop.
Det er noget I kan gøre selv, via f.eks. et open source hjemmesidesystem med en webshop, eller I kan hyre nogen til at lave det for jer (Der skal nok komme en masse tilbud i den her tråd)

Hvis du sender mig en privatbesked herinde, hvor du kort skitserer de behov I kan have for hjælp med IT og Web, så kan jeg også vende tilbage med et tilbud til jer. 

Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Terrasso Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender lige info til dig sener idag hvis det okay?

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper og Morten

Hvis I gerne vil have, at folk skal kunne købe fra siden skal I have en web shop, en betalingsleverandør (PSP) og en indløser.

Det koster alt sammen, men det behøver ikke koste DKK 20.000, hvis man ikke skal have så mange produkter i shoppen.

Mvh

Svend Erik Andersen

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej ,jeg bvil også sige i skulle have en web shop hvis i vil sælge produkter på nettet... men det er forskellig med pris, alt efter jeres behov. Men hvis i vælger web shop, så tag magento, da det er opensource og i ikke er bundet et sted.

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)