Som du selv nævner, så er det ikke noget revisorforeningen arbejder for. Vi bliver ikke enige om, at det er logisk eller rimeligt, at man skal have den store uddannelse for at lave et mindre regnskab. At man skal have den store uddannelse for at skrive under på en påtegning på et C klasse regnskab, er jeg derimod rørende enig i. Det med titlen, der er nok et spørgsmål om hvem der skal ofre sig i din sag. For det klinger lidt mærkeligt med eksempelvis "regnskabskonsulent", og man spørger sig selv om personen ikke evner, at KONTROLLERE, at banken stemmer Jeg er ikke tilhænger af et overvågningssamfund. Det er en gråzone og en tillidssag at købe regnskabstjenester og rådgiving billigt, og det er skabt af den vanvittige historie og udvikling omkring titlerne. |
Jeg synes ikke man skal ha den store uddannelse for et mindre regnskab, blot at man skal kunne kende forskel på titler når der er så store forskelle på vidensniveau og rettigheder. Jeg kender masser der ikke er revisorer som klarer regnskaber fint.
vh