Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du iværksætterdrømme men mangler en god ide - i got it

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Classygents Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer! Big Smile
Jeg søger en ung herre/frøken der går med en iværksætter i maven.

Historien går således at jeg startede mit iværksættereventyr i Januar 2014 og siden er det gået meget godt, grundet de erfaringer jeg gjorde mig af især min webshop, som skabte bunden for fremtidige succeser, da det var derigennem, at jeg lærte meget knowhow som kunne bruges ved opstart af andre selskaber.

Jeg har eftenhånden fået meget travlt med mine virksomheder/projekter at jeg er ude af stand til at varetage pakningsopgaverne forbundet med min webshop samt den generelle drift - Dette er selvfølgelig et spørgsmål om prioritering af de forskellige projekter.

Jeg har derfor igennem længere tid overvejet at sælge min webshop men har besluttet at dette ikke er hvad jeg ønsker.
Derimod er det at se det jeg startede få rigtig succes, hvilket jeg ikke er i stand til og derfor skriver jeg herinde.
Samtidig vil jeg gerne give en mulighed for det, jeg selv gik og søgte, da jeg efter 3g stod og havde drivet men manglede noget at kaste mine kræfter på! 

Jeg søger en ung person med tid og ikke mindst drive til at styre min webshop, med skiftlig lovning igennem juridisk aftale på at overtage dele af den som samarbejdet skrider frem.

Kriterierne for samarbejdspartneren lyder således:
Du skal have et inderligt ønske om at blive iværksætter
Du behøver ikke at vide det store om iværksætteri, virksomhedsopstart/drift.
Du skal ikke nødvendigvis indskyde penge, det er din tid og dit drive jeg efterspørger
Du skal kunne bevise at du kan give den max 110 procent.
Du skal brænde for den webshop som vil blive en stor del af din hverdag.
Du skal være åben for at lære, tage til dig af viden og kunne indgå i et solidt samarbejde. 
Levere op til den aftale vi indgår
Have lidt plads klar til lager

Jeg tager på ferie imorgen men ønsker at du smider mig en "ansøgning" der indeholder en begrundelse hvorfor at DU skal styre det der bliver Danmarks Fedeste Webshop, CV er ikke relevant for min afgørelse, ligesom at det ikke bliver relevant for om du bliver en succesfuld iværksætter. Jeg vil så gennemlæse den og give dig besked - og tænker så at vi kan mødes i København omkring d. 18 --> 20 Juli. 


Webshoppen hedder Classygents og kan findes på linket nedenfor: 
www.classygents.dk

Mailen må meget gerne sendes til: 
jjj@classygents.dk
Er du frisk, giver du mig et kort kald på tlf 60 24 44 84. 

Del meget gerne hvis i kender en ildsjæl.
For kommentarer der ikke vedrører konkretisering af ovenstående, må i gerne skrive mig en PM. 

Go'aften
Mvh Jesper Juel Jensen
Ejer af Classygents - Denmarks Gentleman Webshop.  

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)