Hejsa, Nå, economic ringede idag for at fortælle os, at de fordobler prisen på regnskabssystemet fra 318 kr. til 599 (Jep, det lyder vanvittigt, men det er sandt) i 2015. Mit spørgsmål er så, kan i anbefale et andet regnskabsprogram som har mange af de samme funktioner? Jeg synes nemlig ikke economic er særlig godt faktisk. Det er ikke særlig smart lavet og langt fra så lækkert og intuitivt som Billys Billing eller Dinero. Mit problem er bare, at ingen af disse ser ud til at kunne det som economic kan. Nogle af de vigtigste funktioner for os er muligheden for at kunne importere fakturaer (vi bruger eget-udviklet ordre/fakturasystem), importere indbetalinger og ikke mindst eksportere betalinger til banken. Alt dette kan economic, og det er egentlig derfor vi bruger dem. Jeg vil dog ikke betale 599 kr. om måneden, og derfor må jeg finde et andet system. Jeg synes det er tæt på svineri at fordoble prisen på den måde, men det er jo deres ret. Hvad kan I anbefale? Dbh |
C5 2015 / 2014 lyder til at kunne det du efterspørger.. prøv at tage fat i c5online.nu - de er klar på at hjælpe :)