Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe Dinero. og indtaste tidligere regnskab?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Startede lille enkeltmandsvirksomhed for 1 lille år siden.

Dertil købte jeg lille regnskabsprogram. Men jeg syntes det er indviklet. 

Vi gerne betale for Dinero, men kan jeg taste det ind jeg tidligere har tastet ind i mit gamle regnskabsprogram?

Altså kan jeg smide diverse faktura ind, køb, salg, og momsafregning med de korrekte tidligere datoer indtil d.d. uden probremer ?

Vil gerne have helt styr på det, og samlet det hele ét sted.

På forhånd tak for svar.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46519
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

det er jo snart nytår - så nej - vent. du kan ikke bare taste på ny for så får du jo en masse momsangivelser også. per 1/1 (eller dagen efter hvis hovedet hellere vil det) kan du så indlægge din ultimo balance fra det indviklede i Dinero som primo balance . En som http://datakons.com/ der også er aktiv amino mand - kan også hjælpe med det - men rent praktisk, vent til årsskiftet når du er så tæt på

Du kan købe nu og øve lidt og så slette firma igen så du er klar

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Som John siger - tak for det - kan vi til en god Aminopris overføre dine data til Dinero. Vi skal nok få momsen til at stemme i alle perioder :)

Vi anbefaler også, at man venter til årsskiftet, men kan også se en idé i, at man lærer det nye system at kende med ens kendte data.

Fra København
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 43
Fra  Dinero Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Startede lille enkeltmandsvirksomhed for 1 lille år siden.

Dertil købte jeg lille regnskabsprogram. Men jeg syntes det er indviklet. 

Vi gerne betale for Dinero, men kan jeg taste det ind jeg tidligere har tastet ind i mit gamle regnskabsprogram?

Altså kan jeg smide diverse faktura ind, køb, salg, og momsafregning med de korrekte tidligere datoer indtil d.d. uden probremer ?

Vil gerne have helt styr på det, og samlet det hele ét sted.

På forhånd tak for svar.

Hej Thomas

Som de andre skriver er vi meget tæt på årsskiftet og jeg vil derfor også anbefale dig, at vente til næste år. Det er et større arbejde, at få alle bilag mv. bogført igen i et nyt system, hvilket sagtens kan lade sig gøre, dog kræver det tid og på baggrund af vi snart er ved årsskiftet synes jeg ikke det vil kunne betale sig. Når du har afsluttet dette års regnskab, har vi i Dinero udarbejdet en guide til hvorledes du kommer igang med flytningen over til Dinero. 

https://dinero.dk/support/flyt-over-til-dinero-i-dag-nemt-og-hurtigt/

Håber denne kan være behjælpelig, ellers er du mere end velkommen til, at skrive til os på support@dinero.dk.

De bedste hilsner

Jacqueline 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaqueline - nej, det er ikke et større arbejde at overføre posteringerne. Det klarer vi på en eftermiddag. Jeg er som sagt enig i, at det er smart at vente til nytår, men man kan have sine gode grunde til at ville overføre nu.

Tilmeldt 13. Nov 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle for de fine svar.

Kigger nok lidt nærmere på Dinero.

Ville jo være rart at få det hele samlet ét sted. Det er ikke det helt store der skal flyttes. Måske 10 faktura ialt, og 2 momsafregninger. Så det er jo ikke det helt store der evt. skal flyttes over i Dinero.

Det er jo også smart at en revisor kan få adgang til dinero, og evt. indberette årsregnskab. Igen, det er minimalt af posteringer jeg har. Men jeg er helt grøn, og vil gerne have gjort det rigtigt Cool

Venlig Hilsen.

Thomas.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Når det ikke er mere, synes jeg da bare, du skal prøve at taste det ind, også for at lære Dinero at kende. Har du problemer, kan du jo spørge her i forummet. Det er under alle omstændigheder en god idé at få en professionel til at hjælpe dig, senest omkring årsskiftet. Det koster ikke så meget, og de penge er givet godt ud.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46519
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Ville jo være rart at få det hele samlet ét sted. Det er ikke det helt store der skal flyttes. Måske 10 faktura ialt, og 2 momsafregninger. Så det er jo ikke det helt store der evt. skal flyttes over i Dinero.
enig og enig i smart at revisor kan få adgang og Dinero er smart. Det du kan få problemer med er når du gentaster - og jo gør det på de gamle datoer på korrekt konti, så regner dinero moms og du skal så ind og bekræfte at den er afregnet så du ikke får remindere og en momsafregningskonto som viser manglende momsbetaling - men det er jo ikke mange transaktion så det er vel bare at prøve og så må du ta hjælp hvis det kikser eller få jørgen til det så din moms inkl.. afregning går fint i 0

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)