Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70 Nummer - pris og hvorfra

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kokkedal
Tilmeldt 5. Dec 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Nuciga Sport Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i hjælpe mig, vi står og har fået bruge for et 70 nummer og vil høre om i ved hvor man kan købe det/de bedste numre til den bedste pris, og er der nogle ved noget om omstillingssystem til mobiler ? 

På forhånd mange tak 

Jens Fournais

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nuciga:

Kan i hjælpe mig, vi står og har fået bruge for et 70 nummer og vil høre om i ved hvor man kan købe det/de bedste numre til den bedste pris, og er der nogle ved noget om omstillingssystem til mobiler ? 

På forhånd mange tak 

Jens Fournais



Hvis det er pga omstillingen, er Tdc et godt klassisk vslg.

Det er dog ikke noget der hedder "billige 70-numre". De fleste koster nogle tusinde kroner. Og er det et rigtigt godt nummer, kan det koste op mod 100.000


Omstilling - eller søgeplan som det også kan kaldes er altså med hos mange udbydere.
Så overvej om det er nødvendigt med et 70-nummer.

Telenor tilbyder f.eks. søgeplan på almindelige mobilnumre.
Dvs. at i kan have et almindeligt mobilnummer som firmanummer. Tages telefonen ikke, kan der omstilles til dig.
Det som så er smart ved søgeplan er, at hvis du så heller ikke tager den indenfor 30 sekunder, så viderestilles der til din partner. Op til 5-6 led kan tilføjes.

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale https://www.firmafon.dk/ , som jeg benytter i min virksomhed.

Firmafon fungerer som omstilling fra et eller flere hovednumre til medarbejdernes mobiltelefoner.

Deres system giver alle de almindelige omstillingsfunktioner, så som åbningstider, telefonsvarer, vælg 1 for ..., telefonkæder og du står i kø som nummer x.

Det er også muligt at vælge visning af hovednummeret ved opkald ud fra mobiltelefonerne.

Det hele er let at konfigurere og administrere via deres hjemmeside.

Hvis det kniber med at få et godt 70-nummer gennem firmafon, har http://www.guldnumre.dk/10-70-numre enkelte til salg.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)