Hvis den er anbefalet af ergoterapeuter , er det vel det perfekte produkt ?? |
@ Jannik
Hej Jannik. Tak for dit forslag :o)
Jeg har tidligere haft en stor animeret video på forsiden af en af mine shops. Jeg kan rigtig godt lide konceptet, men - i min branche i hvert fald - er det som om at folk ikke har tid til at se dem.
Jeg synes nu heller ikke problemet er at få formidlet budskabet om stolens positive egenskaber. Udfordringen ligger nærmere i at få udbredt kendskabet til den. Hvordan skaber jeg noget opmærksomhed? PR? Konkurrencer, Ambassadører?
@ Deltro
Jo en form for samarbejde med terapeuter ville være kanon. Men det er desværre ikke muligt at stille den til rådighed gratis - det vil kræve rigtig mange gratis kontorstole rundt omkring i landet, og det er der desværre ikke plads til i vores økonomi.
Et samarbejde hvor man fx tilbyder en form for rabat som terapeuten enten får i provision eller kan give videre til sin klient er også en vinkel jeg arbejde med. Så god idé :o))
@ Daniel
Jo det er selvfølgelig et kæmpe kompliment at den anbefales af ergoterapeuter - vi har jævnligt salg herigennem - MEN... salget afhænger jo så af at vi finder en måde at gøre landets ergoterapeuter opmærksom på stolen eksistens. Hvordan gør vi det? :o)
Mht. forhandlere... god idé - bortset fra at det er min erfaring at forhandlere (i denne branche i hvert fald) kræver / forventer minimum 50% i avance for at forhandle en kontorstol. Så vil den godt nok blive meget dyr!
TV-sHOp - Puha.... skal jeg så selv stå og snakke løs, eller skal jeg hyre en lyshåret skønhed????
Hilsen Morten