Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til import af forskellige lokkefugle til jagt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra V.Hæsinge
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde lokkeænder, duer, gæs i Kina eller andre steder i en god kvalitet?

Jeg vil gerne importere lokkefugle hjem til den kommende jagtsæson med videresalg til mine kunder.

Mvh Thomsen

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde dem på alibaba.com ved at søge på "plastic duck decoy"

Mvh

Fra V.Hæsinge
Tilmeldt 7. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er rigtig nok, syntes bare det er svært at få dem til at sende enkelte til at starte med for at se kvaliteten. Så ville det være fedt at finde en person som eventuelt befinder sig i Kina som kan hjælpe med at få produkterne hjem til mig.

Mvh Thomsen

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg ikke hjælpe dig med, men regner du med at købe så store ordrer, at det er relevant at betale en for at besøge fabrikken? Kina er et stort land - du kommer nemt til skulle betale fly og hotel uden garanti for noget.

På alibaba kan du bede om kun at se dem der sender samples, ellers kan du på aliexpress.com købe dem enkeltvis.

Mvh

Fra Lyngby
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Fra  Wiis Import Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias og alle andre der leder efter produkter i Kina eller Asien. 

Jeg er ret sikker på at jeg kan hjælpe dig. Jeg har sendt dig en PM. Lad os se om vi ikke kan finde en løsning :-)

hilsen

Michael

import og produktion af varer fra Asien, med særlig fokus på Kina og Filippinerne. www.wiisimport.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)