Kan man som shopejer bare forsegle forskellige varer med teksten; Returret gælder ikke ved brudt forsegling?
nej kun varer som ellers vil miste værdi ved ibrugtagning som computer eller hygiejne så som parfume, bind osv - ikke alm varer da kunden har ret til at afprøve varen, helt som I en butik - og returnere uden fratræk
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Hvad med uafhentede gls pakker. De ryger retur til shoppen, og shoppen betaler så en ekstra forsendelse hvis kunden ønsker varen igen og ikke refund, lyder lidt urimeligt at man så skal sende til kunden igen og håbe på de afhenter den til tiden næste gang i pakkeshoppen.
det skal du heller ikke - retur kræver at kunden aktivt sender retur og ikke bare undlader afhentning. Så kan du bare kreditere kundens køb (og har mistet handlen modsat hvis du kontakter og de gerne vil have den igen)
Du starter på meget bar grund, så jeg ville finde en der lige ville sætte dig ind i webshop regler, også det du ikke lige ved du skal spørge om her, for det er jo både disse regler og MANGE andre + regnskab osv
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER