Hej med jer, Jeg og en partner skal have lavet en webshop. Hvor ligger vi på prisen ca.? Hilsen Peter Lyck |
Alt fra næsten gratis til en størrer formue.
Det er SÅ svært at sige når man ikke ved hvad jeres krav er til den.
Hej med jer, Jeg og en partner skal have lavet en webshop. Hvor ligger vi på prisen ca.? Hilsen Peter Lyck |
Alt fra næsten gratis til en størrer formue. Det er SÅ svært at sige når man ikke ved hvad jeres krav er til den. |
Det kommer an på en million ting - for som Niels nævner, kan det være alt mellem gratis og mange hundrede tusinde kroner. * Hvis i ikke har behov for verdens bedste design, og har lidt teknisk snilde - kan i slippe afsted med prisen på et domæne + 1 års hosting. * Hvis i vil betale jer fra det hele kan i nok få noget MEGET basic ned til en 6000,-- til 8000,-- I bør sætte jer sammen og overveje hvad i har af forventninger til en webshop - og lave en liste over krav osv |
Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk
Hej Peter, Jeg har kørt som freelance siden 2015, hvor jeg laver hjemmesider og webshops. Afhængig af hvor mange produkter i skal have oprettet, så er det en helt anden snak. Grundprisen som jeg normalt tager for en hjemmeside med 5-10 undersider er 2.5-3.500 kroner, og det er med alt inklusiv. Med Google Services, Analytics, Search console m.m. Ved webshops, tager jeg normalt 5.000 for at designe hele siden, oppsætte betalings modul, fragt løsning, opsætning til oversættelse af siden Dansk/Engelsk, SEO på alle under sider, Google Services, samt oprettelse af de første 5 produkter. Ved at udarbejde en webshop, er det oftest oprettelse af produkter der tager længest tid. Dette siger jeg af erfaring, da jeg har lavet webshops der havde alt fra 20-1000 produkter. Håber at dette besvarer dit spørgsmål, og hvis ikke kan jeg godt hoppe på et opkald med dig/jer og forklare jer præcist hvilke ting, i skal lede efter ude i byen, så i ikke bliver snydt eller ender med at mangle noget vigtigt til jeres kommende webshop. Vh Danni |
Det er ikke udvikleren der skal sidde og oprette produkterne. Det er butiksejeren der skal gøre det selv. Man skal bare sørge for at der er de værktøjer der skal være der så de kan oprettes nemt. |
Hej Danni, Tusind tak for dit venlige svar. Kunne vi tage en snak omkring vores webshop / hjemmeside projekt på: 22311880. Han hedder Claus ( min partner ) På forhånd tak - rigtig god efterårsferie Hilsner Peter |
Hej Peter, Ja intet problem, jeg giver et kald her inden for de næste 30 minutter. Forsat god dag |
Hvis jeg skulle starte en webshop i dag, ville jeg først og fremmest sikre mig at jeg har nogle at sparre med i forhold til markedsføring og alt det digitale. I forhold til priser ville jeg nok starte med en Shopify løsning, det er rimelig billigt at komme i gang, og hvis man er lidt teknisk kan man klare meget selv. Der er også standard integrationer til en masse løsninger. |
Formentlig ligge gøre brug af Shopify indtil man tjener nok til de kræver procenter, og derfra overveje at skifte eller bygge selv. Det er billigt, og du har en funktionel webshop indenfor et par dage hvis du kigger tutorials på youtube |