Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER CO FOUNDER TIL NYT BEAUTY BRAND

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 25
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen,
Jeg søger en dedikeret og passioneret person, der kunne have lyst til at blive co-founder i mit kommende beauty brand. Jeg har allerede udviklet brandets visuelle identitet, fundet navn, fået lavet samples osv. Til daglig arbejder jeg som influencer og har en platform, jeg planlægger at aktivere i forbindelse med lanceringen.

Kender I nogen, der kunne passe ind i denne rejse, eller som I kan sende i min retning?

Tak på forhånd! :)
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 07:08

Jeg er ikke personen du søger, men hvad behøver du hjælp med? Er det penge, hjælp med at udvikle din visuelle identitet til et registreret varemærke eller oprette en forretningsplan?

Skal det være i selskabsform? Kan du lovgivningen inden for salg/distribution af kosmetik? Og er det Danmark eller EU som er dit påtænkte marked?

Hvor mange aktive følgere har du? og hvor mange kan du potentielt nå ud til via din platform?

Tilmeldt 6. Jan 25
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:15
Tusind tak for din besked og dine gode spørgsmål! Jeg søger en person, som kan være med til at drive brandet fremad – både strategisk og operationelt – og som har erfaring inden for forretningsudvikling og brandopbygning.

Lige nu har jeg allerede styr på den kreative del (navn, visuel identitet, samples m.m.) og arbejder på min forretningsplan. Det er vigtigt for mig at finde en partner, der kan bidrage med indsigt i selskabsstruktur, registrering af varemærke og generelle lovkrav inden for kosmetik. Markedet vil primært være EU i starten.

Mine følgere ligger i øjeblikket på 69,5 tusinde blandt Instagram og tiktok, og jeg når ud til ca. 80.000 potentielt gennem min platform, men engagement er selvfølgelig en faktor, jeg løbende arbejder på at optimere.

Hvis du har input eller kender nogen, der kunne passe ind i denne rolle, hører jeg meget gerne mere!
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)