Lån versus partnerskab |
Så har jeg talt med den tyske millionær, men havde desværre ikke held med, eller formåede ikke, at få ham gjort begejstret.
Jeg har imidlertid også kommet til tåls med, at jeg i stedet for at søge låne- eller evt. partnerindskudskapital, selv må skaffe startkapitalen ved egen kraft.
Så jeg henlægger derfor projektet med start på et senere tidspunkt.
I stedet har jeg taget et andet projekt frem af skuffen.
Et projekt, som jeg under alle omstændigheder ville starte sideløbende.
Og dette projekt behøver ingen eller næsten ingen startkapital, men derimod en masse aktive og interesserede deltagere overalt i Danmark.
Det er et projekt som vil få bred politisk opbakning og de fleste borgers bevågenhed.
Det handler om at gøre noget for et bedre miljø. Et projekt der helt klart skal tilmeldes "1 tons mindre CO2" - kampagnen, som foreløbig kører resten af året ud.
Det drejer sig om at oprette et Skandinavisk netværk af grossiter, lokalforhandlere og servicesteder af/for alle former for elektriske køretøjer mv.
Der er brug for mange deltagere. Og det kræver ikke den store kapital. Faktisk kan man starte uden kapital.
Er der nogen der er interesseret i at være med til, at skabe Skandinaviens største forretningsnetværk, så lad mig hører fra dig.
mvh
Kristian