Hej!
Jeg vil udfordre den sætning: netværk-er det guld værd? ved at eksperimentere, og sætte nye ideer i gang i nyt netværk i Sydjylland. Det vil foregå her i Esbjerg. Altså: hvordan kan et netværk i praksis blive guld værd for os alle i gruppen? Har du nogle ideer til at besvare dette meget centrale spørgsmål så hører jeg gerne fra dig.
Betingelser i netværket:
Hvem er jeg: Erfaren netværker, der er frisk på at lære nyt om andres holdning til netværk. Villig til at dele.
Stadig interesseret? Så giv mig et kald på tlf 20478354, eller mail på fl@neodias.dk
Med venlig netværkshilsen
Flemming
Hej Flemming
Er ny i denne gruppe, men så lige dit oplæg.
Jeg tror du har fat i det rigtige, Jeg har lige været til BNI arrangement, og syntes det er et fremragende koncept. Men jeg forsåtr ikke, at det skal koste 10.000 kr pr år, og derfor fravælges det.
Sidder selv i netværk, og ja, det er guld værd.
Esbjerg er dog lige langt nok væk for mig, men pøj pøj med det:)
Tina
jeg ville også være på, hvis ikke det tog så lang tid at cykle til Esbjerg
Hvis det skal blive en realitet herinde fra, tror jeg nødvendigvis man må placere det lidt mere centralt i området... Dvs hverken i Esbjerg eller Sønderborg eller Kerteminde. Uanset hvor meget vi gerne vil netværke, er det meget at skulle hive en hel dag ud af kalenderen for det -ooog vi har vel alle hver vores lille biks at passe
Mvh Jannie