Hej
Hvad er status - skal vi have holdt et møde. Efter min mening skal vi lave en indkaldelse - program eller ej - så må vi se hvem der kan deltage?
Trunte: Du har lagt op til et møde i Christiansfeld. Indkalder du? Alternativt laver jeg en indkaldelse hos mig :-)
Alex
Jeg kom med et forslag og nu kommer jeg så med endnu et:
Et "Goddag" og få lige hilst på hinanden-møde i Brødrehusets Lille Honningcafe, Lindegade 34C, Christiansfeld, Onsdag d. 23/10 kl. 19.
Tilmelding her på siden.
Trunte
Hej Trunte
Godt initiativ, kan desværre ikke den dag da jeg er i USA på forretingsrejse den uge - men hører gerne mere - og deltager positivt næste gang (hvis alt går op i kalenderen).
Håber i får en god netvræksaften.
De bedste hilsner
Lillian Pabst
Rigtig god idé - jeg vil gerne være med til mødet og glæder mig til at hilse på nogle af jer andre.
Mange hilsnerKerstin
Hej Trunte,
Jeg vil gerne være med, men jeg ved først med kort varsel, om jeg har mulighed for det - er det ok at melde sig til med kort frist?
Mange hilsner
Kristian
Godaften Trunte..
Som det ser ud nu, kan jeg godt møde frem..
Hvor mange har tilmeldt sig, eller er det gået lidt i stå?
Med venlig hilsen Leon olsen fra Oliver & Sis
Jeg vil gerne deltage - hvis det stadig bliver til noget.
Hvad med at lave et netværksmøde i Esbjerg , også ? Det er den største by i sydjylland, og der sker også en del på iværksætterfronten her
Hej igen
Det ser ud til at min. 4-5 personer kan og vil komme, så jeg syntes helt klart at vi har en aftale:
Der er stadig plads til flere og alle er velkomne...også i sidste øjeblik.
Det skal nok blive hyggeligt...og forhåbentlig også givtigt for alle.
Ser frem til at møde jer.
Trunte.
Hej - jeg håber i får et godt møde. Jeg ville gerne havde kunnet deltage, men står selv for en workshop i Sønderborg. Håber at kunne deltage næste gang.