Tak for et spændende og udbytterigt møde i går!
Det var hyggeligt at hilse på jer, og jeg glæder mig allerede til næste gang.
Mange hilsner
Kerstin
Jo tak, i lige måde.
Jeg fik da noget (mere) at tænke på.
Glæder mig også til næste gang.
Hilsen Trunte
Hej
Også tak for et rigtig godt og inspirerende møde i går aftes.
Og så blev vi også klogere på tysk kultur :-)
Vi snakkede om, at holde noget igen om et par måneder - jeg skal nok forsøge at komme med et oplæg til tidspunkt. Er der stadig interesse fra jer andre?
Alex
Jeg synes vi havde et godt møde i oktober og vil derfor høre, om der er nogen der kunne være interesseret i endnu et netværksmøde.
Jeg kan foreslå den 10. december kl. 9 hos BDO i Haderslev. Er der nogen der har interesse i dette - tilmelding her på siden.
Hvis I har forslag til indhold, andet tidspunkt eller bare nogle kommentarer, så lad os også få en debat herom.
Jeg er helt sikkert med igen.
Det var rigtig rart at bare lade iværksættersnakken flyde og selvom vi kom fra meget forskellige brancher, var vi jo alle enige om at vi havde lært noget nyt og fået nye baner at tænke i.
Jeg kan mærke at der er sket ting i mit firma efter den aften. Bare fordi jeg fik rystet hovedet lidt.
Så ja: Jeg er helt sikkert med igen.
Hej,
Jeg er bestemt også med igen og glæder mig allerede til endnu et spændende møde.
HilsenKerstin
Hej Alex,
Jeg skulle lige sikre mig, om vi stadigvæk fastholder i mødet i Haderslev i morgen?
Hilsen
Hejsa
Jeg har fået fikset det sådan, at såfremt mødet bliver til noget, vi jeg gerne deltage.
Med venlig hilsen
Lillian Pabst
Hej.
Var ikke med til første møde, men har fuldt med jer her i gruppen.
Desværre har jeg en tandlæge tid, som er rykket engang før :(, så håber i snart mødes i det nye år.
(Magter ikke tandlæge)
De bedste hilsener
Leon Olsen
Oliver & Sis Tel. 3132 8587 Info@oliverandsis.dk
Jeg synes vi skal fastholde mødet i morgen, tirsdag den 10. december kl. 9 på Jomfrustien 27, 6100 Haderslev.
Så - vel mødt!