på Amino

Kan jeg lave et kontoudtog for en given kunde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 58
Fra København K
Tilmeldt 2. sep 11
Indlæg ialt: 13
Jakob Bøge
Fra Jakob bøge
Skrevet Skrev: 11-03-2014 kl. 12:14

Hej.

Jeg har kunder, som løbende køber ydelser og betaler i afdrag. Jeg kan udstede en faktura for hver gang, men skal så registrere betalinger på forskellige fakturanumre, hvis det indbetalte beløb ikke stemmer. Kan jeg lave en slags løbende faktura, hvor jeg kan skrive solgte ydelser og indbetalte beløb på?

Mvh Jakob

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 11-03-2014 kl. 12:35

Jakob Bøge:

Hej.

Jeg har kunder, som løbende køber ydelser og betaler i afdrag. Jeg kan udstede en faktura for hver gang, men skal så registrere betalinger på forskellige fakturanumre, hvis det indbetalte beløb ikke stemmer. Kan jeg lave en slags løbende faktura, hvor jeg kan skrive solgte ydelser og indbetalte beløb på?

Mvh Jakob

Hej Jakob.

Tak for din mail.

Det er pt. ikke muligt at lave et kontoudtog pr. kunde. Det er tilgengæld noget vi arbejder på :)

Vi har udviklet Dinero til at passe på 90% af de små virksomheder.

Vi har lavet en større undersøgelse hvor vores brugere og ikke brugere svarede på hvad de ønskede af funktioner. Det er stort set den liste vi arbejder ud fra pt. Og her var der ikke et ønske om kvitteringer.

De bedste hilsner

Rasmus

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 58
Fra København K
Tilmeldt 2. sep 11
Indlæg ialt: 13
Jakob Bøge
Fra Jakob bøge
Skrevet Skrev: 11-03-2014 kl. 12:39

Hej Rasmus.

Helt ok, det vil jeg glæde mig til. Tror i øvrigt, at du er kommet til at kopiere dit svar delvist fra mit tidligere spørgsmål :-).

Kan det lade sig gøre - sådan rent bogføringsmæssigt - at lave en særskilt konto (i kontoplanen) til de kunder, det drejer sig om (det er ikke så mange)? Eller bliver det noget rod...?

Mvh Jakob

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 11-03-2014 kl. 12:42

Jakob Bøge:

Hej Rasmus.

Helt ok, det vil jeg glæde mig til. Tror i øvrigt, at du er kommet til at kopiere dit svar delvist fra mit tidligere spørgsmål :-).

Kan det lade sig gøre - sådan rent bogføringsmæssigt - at lave en særskilt konto (i kontoplanen) til de kunder, det drejer sig om (det er ikke så mange)? Eller bliver det noget rod...?

Mvh Jakob

Hej Jakob.

Sidste linje var vidst :)

Det kan du godt - men det kræver du kan holde styr på det.

Evt. ved siden af.

Spørg evt. under det normale regnskabsforum om der er nogle som har en god måde at arbejde sig igennem denne udfordring på.

De bedste hilsner

Rasmus

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed