på Amino

Intet resultat for 2013, men der er faktureret og betalt i 2013

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 363
Fra Herning
Tilmeldt 2. jan 10
Indlæg ialt: 77
Nicolai Schlenzig
Fra Tjill Networks
Skrevet Skrev: 25-01-2014 kl. 23:38

Hejsa,

Jeg har siddet og kigget lidt på Dinero, og tænkte jeg ville lave en faktura, som allerede var betalt, og bare bogføre den med det samme.

Det var nemt nok at oprette faktura, og det var nemt nok at sætte den som betalt, men så havde jeg forventet, at den allerede dér ville tælle med i året resultat, men det gør den ikke.

Skal man gøre mere, for at en faktura tæller med?

PS: Jeg arbejder i 2013-regnskabet, som jeg har oprettet for længe siden.

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 210.409
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 46.532
Cookie - John Hannover
Fra John Hannover
Skrevet Skrev: 26-01-2014 kl. 00:23

har du været i 2013 regnskabet da du indtastede den og valgt dato 2013 (du vælger år oppe til venstre ved dit firmanavn) så vil den regne den med i 2013 regnskab når du har bogført den, ellers har du gjort noget galt som du ikke har beskrevet her - Selve det med betalt eller ikke, ændrer ikke ved om den har det med i 2013 regnskabet, hvis den er oprette på en 2013 dato - det påvirker kun status i bank/tilgodehavender

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 363
Fra Herning
Tilmeldt 2. jan 10
Indlæg ialt: 77
Nicolai Schlenzig
Fra Tjill Networks
Skrevet Skrev: 26-01-2014 kl. 12:21

Hej John,

Tak for dit svar.

Jeg tror jeg har fundet svaret selv, men jeg vil dog mene at det kunne gøres bedre i Dinero.

På ens Dashboard har man "Resultat i DKK". Dette troede jeg drejede sig om hele 2013, når jeg nu ikke har valgt en anden periode.

Men - det hænger sammen med grafen til højre, som spænder fra oktober 2013 til marts 2014. Det har jeg ikke så meget at bruge til, når mit fokus er på 2013.

Jeg kan godt se ideen med at se ens resultat for de seneste 6 mdr., men det forvirrer mere end det gavner, i mit tilfælde :)

Ideelt set skulle man have mulighed for at vælge perioden selv, som skitseret her:

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

  • Amino Karma for indlæg: 4
Amino-karma 4.617
Fra København
Tilmeldt 19. dec 13
Indlæg ialt: 1.185
Rasmus Theilsø Madsen
Fra Dinero
Skrevet Skrev: 27-01-2014 kl. 09:16

Nicolai Schlenzig:

Hej John,

Tak for dit svar.

Jeg tror jeg har fundet svaret selv, men jeg vil dog mene at det kunne gøres bedre i Dinero.

På ens Dashboard har man "Resultat i DKK". Dette troede jeg drejede sig om hele 2013, når jeg nu ikke har valgt en anden periode.

Men - det hænger sammen med grafen til højre, som spænder fra oktober 2013 til marts 2014. Det har jeg ikke så meget at bruge til, når mit fokus er på 2013.

Jeg kan godt se ideen med at se ens resultat for de seneste 6 mdr., men det forvirrer mere end det gavner, i mit tilfælde :)

Ideelt set skulle man have mulighed for at vælge perioden selv, som skitseret her:

Hej Nicolaj.

Det er hermed lagt på ønskelisten :)

De bedste hilsner

Rasmus

  • Amino Karma for indlæg: 3
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed