Hej de herrer og damer,Jørgen er på ferie hvor der er sol og varme, så jeg har lovet at følge op på om I kommer til næste møde den 9. september hos Lillian?
Det gør I vel selvfølgelig?
Ja, jeg kommert selvfølgelig :o)
Mødet i morgen d. 9/9 holdes igen hos Sanne. Zahnsgade 18, 6000 Kolding kl. 19.00
Jeg har åbenbart sovet i timen, men er lige blevet gjort opmærksom på det. Så jeg prøver lige at flytte en aftale så jeg forhåbentlig kan komme med. Så kan regne ud(Hvis jeg har mulighed for det) at vi bliver 4-5 stykker?
Google optimering (SEO og Google Ads)
Jacob Leander Christensern: Jeg har åbenbart sovet i timen, men er lige blevet gjort opmærksom på det. Så jeg prøver lige at flytte en aftale så jeg forhåbentlig kan komme med. Så kan regne ud(Hvis jeg har mulighed for det) at vi bliver 4-5 stykker?
Jeg kommer og det tror jeg helt sikkert også at Per og Ole gør og så selvfølgelig Sanne, som lægger hus til. Har endnu ikke hørt fra Robin og Martin...
Jeg kommer også i morgen
MvhRobin
GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.Europas største annoncør på Facebook i 2010.
Jeg kommer også.
Ole
O.S. Data - IT service og support, samt salg af hardware og software
Jeg kommer også - nogle med et tlf. nr. hvis jeg nu ikke kan finde jer?
Dejligt at du også endelig kan være med Jacob ;o)
Jeg ved ikke hvor meget jeg kan guide dig gennem Kolding, men du kan da få mit nummer: 20 70 50 18. Hvis jeg ikke kan guide dig, så kan en Sanne nok og hendes nummer er 20 98 91 22.
DbhJørgen
ja det er rigtig lækkert at jeg kan komme med denne gang - ser frem til at møde jer.