Mit navn er Jonas Frank. Jeg er 38 år og er uddannet mediegrafiker. Efter flere år i den grafiske branche sprang jeg ud som selvstændig i Januar 2008 med mit lille firma Doghouse Graphix.
Doghouse Graphix er et grafisk bureau, der fungerer på netværksbasis. Netværksidéen betyder blandt andet, at vi kan være yderst konkurrencedygtige både prismæssigt, da vi ikke har store udgifter til faste lønninger og administration, og også produktmæssigt, da vi kan trække på ekspertise fra mange forskellige eksperter på hver deres felt. Det giver dig som kunde mulighed for at vælge på alle hylder og kun have én kontaktperson.
Således hjælpes iværksættere, små og mellemstore virksomheder og foreninger med at blive set og hørt på en kreativ og professionel måde.
Vi tager alle opgaver seriøst uanset størrelsen på budgettet.
For at det kan lade sig gøre, har vi valgt kun at tage så mange kunder ind, som vi kan tilbyde den bedste kvalitet i såvel designs som kundeservice.
De penge, der bruges på et godt grafisk design, er en investering, ikke en udgift.
Det gode råd kan gøre forskellen
At købe grafiske produkter kan være sværere, end man tror, da flere forskellige aktører kan være indblandet og de er alle afhængige af hinanden.
Hvad bør man tænke på, når man vælger og vurderer leverandører, hvordan indhenter man et tilbud, og hvordan planlægger man et projekt.
Vi kan tilbyde at komme ud til jer for at snakke om de ting man skal være opmærksom på når man skal købe grafiske produkter. Det være sig alt fra hjemmeside til annonce eller brochurer.