Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

40 Kilometer i streg!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan meget vel tænkes vi gør det.

Jeg skiftede selv min MTB ud sidste sommer til fordel for en Racer cykel, og øgede min gennemsnits hastighed med 8-10 km/t uden at lægge ekstra arbejde i det. De  er noget lettere at køre på.

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fucking flot du... Yes

Keep it up!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:
Jeg skiftede selv min MTB ud sidste sommer til fordel for en Racer cykel, og øgede min gennemsnits hastighed med 8-10 km/t uden at lægge ekstra arbejde i det.

Selvsamme resultat glæder jeg mig til!

Remydk:

Fucking flot du... Yes

Keep it up!

Mange tak!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender følelsen! den er fantastisk!

Hvis du kan blive inspireret lidt af mit projekt, så skal du være velkommen til at kigge lidt på http://tyksaknejtak.dk/ :) 

Altså en racercykel burde godt kunne holde til dig, jeg kørte på en med ultra tyndedæk da jeg var plus 140kg, og jeg kørte mange km! :)

Mvh Thomas 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er super flot gået - tager virkeligt hatten af for dig!

Har i øvrigt også lige tilmeldt mig Amino-gruppen på Endomondo :)

Sådan lidt off-topic, så vil jeg gerne stå gratis til rådighed hvis der er nogen som har brug for vejledning eller lignende i forbindelse med vedligeholdelse af cykler, cykelkøb osv. Og er der spørgsmål om energiindtag og træning i forbindelse med cykling, så kan folk også bare frit spørge mig.. Er både cykelmekaniker og tidligere (næsten)professionel cykelrytter (har kørt på team i den danske A-klasse), så jeg skulle vide hvad jeg snakker om :-)

/ Morten

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel@ .. Giv den nu gas forhelvede, i sætter selv grænserne :-)

Skide flot Mickel Yes

1. januar valgte jeg selv gåture (ja ja, jeg ved godt man så lyder lidt gammel :) )

Men her et halvt år efter er der røget ca. 12 kilo , og den daglige tur er oppe omkring de 12 km.

Det gælder bare om at finde det der virker for en - og som man realistisk kan holde fast i :)

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ørts:

Jeg kender følelsen! den er fantastisk!

Hvis du kan blive inspireret lidt af mit projekt, så skal du være velkommen til at kigge lidt på http://tyksaknejtak.dk/ :) 

Altså en racercykel burde godt kunne holde til dig, jeg kørte på en med ultra tyndedæk da jeg var plus 140kg, og jeg kørte mange km! :)

Mvh Thomas 

Hej Thomas,

Super forvandling - respekt for det!

Jeg har prøvet, men alt med slange har tendens til at springe/punktere møgnemt.

Morten Falk Nielsen:

Det er super flot gået - tager virkeligt hatten af for dig!

Har i øvrigt også lige tilmeldt mig Amino-gruppen på Endomondo :)

Sådan lidt off-topic, så vil jeg gerne stå gratis til rådighed hvis der er nogen som har brug for vejledning eller lignende i forbindelse med vedligeholdelse af cykler, cykelkøb osv. Og er der spørgsmål om energiindtag og træning i forbindelse med cykling, så kan folk også bare frit spørge mig.. Er både cykelmekaniker og tidligere (næsten)professionel cykelrytter (har kørt på team i den danske A-klasse), så jeg skulle vide hvad jeg snakker om :-)

/ Morten

Rigtigt godt tilbud du kommer med, det betyder meget!

Jesper Laugesen:

1. januar valgte jeg selv gåture (ja ja, jeg ved godt man så lyder lidt gammel :) )

Men her et halvt år efter er der røget ca. 12 kilo , og den daglige tur er oppe omkring de 12 km.

Det gælder bare om at finde det der virker for en - og som man realistisk kan holde fast i :)

Fedt, klø på! 

Det handler bare om, som du selv nævner at finde det der virker for en selv!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mickel Pedersen:

Ørts:

Jeg kender følelsen! den er fantastisk!

Hvis du kan blive inspireret lidt af mit projekt, så skal du være velkommen til at kigge lidt på http://tyksaknejtak.dk/ :) 

Altså en racercykel burde godt kunne holde til dig, jeg kørte på en med ultra tyndedæk da jeg var plus 140kg, og jeg kørte mange km! :)

Mvh Thomas 

Hej Thomas,

Super forvandling - respekt for det!

Jeg har prøvet, men alt med slange har tendens til at springe/punktere møgnemt.

Hej Mickel.

Du skal huske at bruge Dækbånd når du kører på racer cykel, ellers så punkterer den konstant, og så er det god tip altid at køre med de PSI i slangen som dækkes foreskriver, min siger 110psi så det kører jeg med, de er nærmest stenhårde. men det gør at man stortset ikke punkterer, 

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:

Hej Mickel.

Du skal huske at bruge Dækbånd når du kører på racer cykel, ellers så punkterer den konstant, og så er det god tip altid at køre med de PSI i slangen som dækkes foreskriver, min siger 110psi så det kører jeg med, de er nærmest stenhårde. men det gør at man stortset ikke punkterer, 

Hej Thomas,

Alle foreskrifter er fulgt, og blev enig med min lokale forhandler at det bedste i mit tilfælde ville være en mountainbike.

Jeg bor i et landområde med meget grus og sten på vejene.

Udelukker ikke at det er muligt, men jeg vil bare op og trampe :-)

Tak for rådet!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Give
Tilmeldt 29. Feb 08
Indlæg ialt: 34
Fra  cnh.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået!

Begyndte selv at cykle en del for 2 måneder siden, kører nu mindst 12 km hver anden dag og jubler hver gang jeg har kørt ruten lidt hurtigere og slået min egen rekord.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)