Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne Indsigts Værktøj

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Damm,

Malwarebytes er ikke særligt glad for din side, det blokkere al adgang Big Smile

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

huh hvad betyder det?

Domænet er helt nyt.

Men jeg fandt ud af i dag at jeg havde blokeret alle robots i robots.txt og lavet en forkert canonical url - så måske derfor?

Sepp M:

Damm,

Malwarebytes er ikke særligt glad for din side, det blokkere al adgang Big Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Laust:

Genialt :) Har de ikke et affiliate system? for så er din forretningsmodel da lige i skabet :)

De sælger domænerne så billigt at de ikke tjener på det - men de har hosting affiliate thingy.

Kan jo bare ikke forvente folk gider hosting når de allerede høster domænenavne, så har de vel en host :)

Fra Nivå
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 33
Fra  GaZoo.dk Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre ingen adgang om præcis hvorfor den blokkere for dit domæne, da den log filer ikke ligefrem er super informative, men den plejer at nakke sider der har "spændende scripts" :D

GaZoo.dk -- Fritidsjobs til alle!

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Registret dato, og udløbet dato er næsten aldrig korrekt, jeg har vist ikke set nogle med korrekte datoer,
så enten bør du fjerne dem, når de ikke er korrekte, eller også bør du fixe det så de passer....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig - den info er forsvundet nu på domæner uden det

(Det var fra de domæner jeg ikke nåede at hente expiry og registration dato på før de allerede var slettet).

Deleuran:

Tom Frank Christensen:

Registret dato, og udløbet dato er næsten aldrig korrekt, jeg har vist ikke set nogle med korrekte datoer,
så enten bør du fjerne dem, når de ikke er korrekte, eller også bør du fixe det så de passer....

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Die Hard:
Det er ikke kun med iPhone, det gælder også iPad mm. Vi er efterhånden et par stykker, der benytter ipaden som vores primære arbejdsredskab.

Men igen, rigtig flot arbejde!

Hej Die Hard

Så passer den på min Ipad 2 - minor ændring, der skulle bare sættes følgende kode i headeren af html:

<meta name="viewport" content="width=1200" />

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser jo meget godt ud - men som jeg har forstået det, er det ikke selve domænet, der har PR - men de enkelte sider på et websted, der har en unik PR. I såfald - kan et PR domæne tool så ikke vise sig at være overflødigt?

Jeg mener: I bedste fald, siger et domæne PR på et slettet domæne så ikke kun noget om værdien af de links, der tidligere har været bygget til indekssiden - altså da domænet sidst var aktivt?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Normann:

Ser jo meget godt ud - men som jeg har forstået det, er det ikke selve domænet, der har PR - men de enkelte sider på et websted, der har en unik PR. I såfald - kan et PR domæne tool så ikke vise sig at være overflødigt?

Jeg mener: I bedste fald, siger et domæne PR på et slettet domæne så ikke kun noget om værdien af de links, der tidligere har været bygget til indekssiden - altså da domænet sidst var aktivt?

Det er korrekt at det er de enkelte undersider der har en pagerank, men med deaktiverede domæner er det svært at vide hvad der er primary page. Hvis du kan foreslå hvordan jeg finder ud af det - gør jeg det gerne.
Oftest er det dog root www.domain.dk/ der er primary URL, måske 80-90 % af alle tilfælde eller højere.
Tag PR som en indikator... Hvis www.domain.dk/magnus/ havde PR 6 ville det være temmelig usandsynlig at www.domain.dk/ havde en PR 1/10
Fra Århus
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Perfekt! Det virker også på den nyeste iPad og iPhone nu :)
Side 3 ud af 6 (53 indlæg)