Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En rigtig mand bør eje et slips i følge danske kvinder - Ejer du et slips?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

@Brita - Du har en god pointe, og du har helt ret i, at der skal meget mere til at være en rigtig mand.

@Mai - Dejligt at høre fra en kvinde, der er vild med slips. God weekend :-)

Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik engang afvide, at man først var en rigtig kvinde når man havde fået unger , - det blev jeg ret fornærmet over. Specielt fordi jeg dengang ikke var interesseret i, og ikke rigtig kunne forstille mig selv, få børn. Skulle jeg så være en "ikke rigtig" kvinde resten af mit liv, bare fordi jeg var mere interesseret i karriere. Derudover havde jeg også en ven som var homoseksuel, som også tit havde hørt den med, at han ikke var en rigtig mand. De to ting fik mig til at tænke på, hvor forkert jeg egentlig synes det er at sige - "man er kun en rigtig mand når...." og "man er kun en rigtig kvinde når..."

Jeg har forstået din lidt urealistiske statistik var lidt i sjov, men jeg synes egentlig det giver anledning til at slå fast, at rigtigt mænd har tissemænd, og rigtige kvinder har tissekoner.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig ejer jeg et slips. Jeg havde faktisk et på så sent som i dag (habit, selvfølgelig ;-)) i skole, da jeg skulle fremlægge et projekt. Det blev i øvrigt til et 12-tal for vores projekt, mens vi fik et 14-tal for vores påklædning. ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Slips er for nørder.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin Dyrhøj:

Nicolay:

Hej

Ja jeg har også en god stak slips.
Jeg bruger dem ikke så ofte som jeg har gjort, det hænger nok sammen med min kone nok har lavet lidt om på min stil, så jeg er knap så klassisk påklædt efterhånden.

Men jeg tager slips på hvis jeg skal ud til en ny kunde eller skal hive en større ordre hjem.

Til fest er det slips, men hvis det er rigtig fest er det butterflyen der er på.

Et andet godt spørgsmål er hvor mange yngre mænd kan binde et slips?
For en ting er at eje et slips, noget andet er at binde det rigtig!

Hej Nicolay,

Du har sikkert ret i, at der er mange yngre mænd, der ikke er så erfarne i at binde et slips. Det kunne måske være årsagen til at størstedelen af de unge vælger en butterfly fremfor et slips, når de skal i byen. Det er trods alt en smule nemmere at klipse en butterfly på fremfor at binde et slips.

God dag :-)

Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj

 

Det er meget fy fy at bruge disse clip-on butterflys :) Efter min mening er det en af de store no-goes. Det ville være rigtig fedt hvis I indførte en del selvbindere :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

@Passion For Passion - Tak for din historie. Den eneste definition, der er på en rigtig mand og en rigtig kvinde er jo netop kønsdelene, så du har en god pointe.

@Frederik Knudsen - Fedt, tillykke med det. Positivt at høre fra en ung fyr, der går med slips.

@Thomas Thejlade - Det er jo så smag og behag.

@Simon Højlund - Tak for dit input. Det har bare vist sig, at der er størst efterspørgsel efter clip-on butterflies, så det er dem, vi fokuserer mest på. Dog vil vi fremtiden også få selvbinder butterflies på shoppen.

God weekend til jer! :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)