Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have udviklet et mobil app - kan i anbefale nogle virksomheder i har erfaring med?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen, som nævnt tidligere kan det godt betale sig at få det lavet af nogen udenlandske freelancere - hvis jeres budget vel og mærke ikke er voldsomt stort.

Jeg har benyttet Elance.com, og har haft en utrolig god oplevelse. Du beskriver dit projekt, budget, tidsramme og krav til udviklernes kundskaber og sætter det i udbud. Herfra kan de forskellige udviklingsteams byde ind. Du kan så herefter gå dem efter i sømmene, altså tjekke den pågældende virksomheds erfaring, rating, portefolio fra tidligere projekter og antal jobs osv...

Om andet ikke kan i jo bare smide jeres opgave op og se hvad der sker - det er meget sjovt! :)

Jeg fik valgt et hold fra Pakistan i første omgang, der var særdeles gode til engelsk og havde både kontakt med dem over skype, facebook og på selve Elance. De blev hacket (foruroligende), og selvom det hele blev behandlet med stor professionalisme fra udviklernes side af valgte jeg at slette kontrakten vi havde undgået. Dine penge er aldrig i fare da de ligger på noget der hedder Escrow, som du vist betaler 8%(tror jeg) af projektses samlede beløb for at have. Men dette giver ubetinget sikkerhed. Hvilket jeg syntes var trygt!

Herefter udbød jeg mit projekt igen og fik et tilbud fra et decideret erfarent og prisvindende (på elance) team - faktisk til en lavere pris end tidligere. Dem er jeg netop ved at afslutte projektet med, og app'en er snart igennem på apple store! :) Jeg har oplevet et særdeles engageret hold, der ikke har klaget når jeg har været træls, og har tilføjet nye ideer til app'en og ville ændre detaljer hele tiden! :)

Så helt klart en mulighed i burde overveje, hvis i går med de udenlandsk arbejdskraft!

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan gik det - fandt i en til at udvikle en app?  Og kan vedkommende anbefales?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)