Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

overvejer nyt webhotel

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Schmidt:

Hej Jesper. 

Jeg bruger UnoEuro og er sådan set okay tilfreds med dem. 

Jeg har engang forhørt mig om genskabning af dag til dag backup og der var et krav på  25€ mener jeg.

De har ikke meget plads.. 

ekstra mysql db'er koster 8€ pr. stk. 

du har kun EN ftp account.

Min server har været ramt af lidt ustabilitet og en længere varig blockering på facebook, Denne blockering har ramt alle på den og et par andre servere mener jeg. Så der er ikke min(e) sider specifikt der har været blockeret på facebook. 

Deres support er okay, de svare hurtig tilbage, men ikke altid med den mest optimale løsning eller venligste forklaring. 

Ved godt du skriver at VPS ikke er sagen, men mener bestemt de kan sætte sådan en op til at køre Webhosting så du i bund og grund har samme funktion som et alm. webhotel, dog hvor du ikke skal dele ressourcer med andre på serveren, plus mere plads fra 10 - 40 gb. Prisen er naturligvis også der efter. 

Jeg har brugt Bluehost.com som er et hosting udbyder i USA. 

Var godt tilfreds med alle deres features, deres support var hurtig og klar. 

Du har unlimited space trafic, mysql db'er emails osv. 

Desværre var der en fejl i forbindelsen mellem mig og bluehosts serveren der gjorde forbindelsen langsom, der var et hub på vejen der blev ved med at fejle, bluehost gjorde hvad de kunne for at fixe fejlen men forgæves og derfor flyttede jeg. 

Det var dog langt fra alle der var ramt af denne fejl.

Jeg kunne godt finde på at skifte tilbage til bluehost.com hvis hastigheden var tilfredsstillende. som sagt var det ikke alle mine brugere der var ramt af dette. 

Jeg håber du kan bruge mit indlæg til din egen vurdering af webhotel. 

det er noget jeg vil kig på, vdr UnoEuro har jeg også høret det samme omkring deres svare og ligne.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også positiv erfaring med UnoEuro. Mht. back-up, benytter jeg til min WordPress løsninger et plugin, der sender backups direkte til Dropbox.
Hos Unoeuro, kan du dog ikke vælge at køre med Safe Mode OFF, hvis du har behov for det. 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Normann-Riis:

Jeg har også positiv erfaring med UnoEuro. Mht. back-up, benytter jeg til min WordPress løsninger et plugin, der sender backups direkte til Dropbox.
Hos Unoeuro, kan du dog ikke vælge at køre med Safe Mode OFF, hvis du har behov for det. 

Som jeg skriver tidlig i mit indlæg bruger jeg ikke wordpress, men dog der i mode en side som jeg har bygget fra bunden :) 

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha..den fik jeg ikke fat i. Men lad mig høre når du finde den rette løsning. Altid godt med andres erfaringer.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt iorden.

Jeg skriver til sidste hvad jeg finder ud af omkring mit problemer og hvad jeg kommer frem til :)

tænker lidt på at tag mlhosting.nu igen eller noget helt andet. :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)