Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvaf er CPA

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

victor:

Er der nogle der kan fortælle mig hvad CPA præcist er?

Håber i kan hjælpe :-)

Ja da: CPA: Cost Per Aquisition

Altså kost pr. opnået mål.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt sikker på hvordan de har opsat det, jeg beder en af deres account managere om at forklare det bedre end jeg kan.

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne prøve at uddybe.  Smile

Vores konstruktion er sådan, at buy.at er det affiliate netværk, som ligger under AOL Advertising (tidligere Platform-A).

Advertising.com er AOL Advertisings display netværk, hvor man som annoncør kan købe en vis mængde eksponering i en given periode. I vores display netværk kan man arbejde både med CPA, CPC og CPM aftaler - afhængigt af, hvad der giver mest mening i forhold til den kampagne, man skal køre. Tidligere havde Advertising.com et affiliate netværk, som hed Select-netværket - det er nu udfaset og overtaget af buy.at, som bl.a. har langt bedre teknologi.

I buy.at er det kun muligt at lave CPA aftaler, og her betaler annoncøren udelukkende for den direkte effekt på programmet. Dvs. at der afregnes pr. salg eller indkommet lead. Samtidig er man ikke garanteret en bestemt mængde eksponering, da affiliate marketing er motivationsstyret. De enkelte affiliates skal vurdere, at programmet vil motivere en slutbruger for at købe, og skal på den måde være motiveret for selv at promovere programmet.

Det er rigtigt, at vi ikke har mange programmer live endnu - vi har større fokus på, at sætte de rigtige programmer op, end at sætte mange op, og vi går efter en bred vifte af forskellige programmer. Vi har pt. leadprogrammer og salgsprogrammer, og blandt dem findes både åben søgeordspolitik, product feeds, VIP-kommissionstrappe, bonusordninger m.m. Det er også rigtigt, hvad Nils siger, at vi har flere på vej, som vi forventer at få op inden for kort tid.

I er meget velkomne til at kontakte mig, hvis I gerne vil vide mere om vores programmer eller vores netværk - man kan registrere sig til netværket her!

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)