Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig en t-shirt?

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så har jeg lige tegnet en lille t-shirts idé, den er måske en smule dum, men hvad fanden gør det, folk elsker jo dumme ting.

Måske, jeg skulle oprette en selvstændig tråd med hvordan folk de selv ville designe deres eget amino-tøj - her er et hurtigt bud fra mig. :-)

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

Rolig nu. Du fortjener den respons, du har fået. Ikke nok med, at du forsøgte at sælge T-shirts til overpriser, så har du slået plat på et varemærke, du ikke har nogen rettighed til.

Var det ikke dig og Martin Thorborg der forleden synes det var ok at lrænke TV3´s brand Paradise Hotel?

Og her indrømmede blogindehaveren jo at den eneste grund til at han valgte en overskrift der krænkede var for egen vindings skyld, nemlig at få læsere på hans klumme.

MEN det er da rart at se at både du og Martin nu tager det mere seriøst.

@Nylde - uanset hvad og hvilke krumspring du forsøger, så har du tabt på forhånd. Amino er noget der enten tilhører MT personligt eller selskabet Amino - det kan ikke diskutteres, gradbøjes, fortolkes eller nogetsomhelst andet.

"Jan, jeg hverken ønsker eller orker at kaste mig ud i en længere debat med dig - slet ikke når det er så useriøst som nu. Du sammenligner to vidt forskellige problemstillinger. Jeg forklarede mit synspunkt i den pågældende tråd omkring det at skrive et kritisk blogindlæg ang. Paradise Hotel: Det er ytringsfrihed, hverken mere eller mere. Det har intet at gøre med ulovlige anklager imod Reality-programmet. Intet! Man krænker ikke noget bare fordi, man forholder sig kritisk til det.

I trådstarters tilfælde har vi til gengæld at gøre med en, der forsøger at tjene penge på et firmanavn, han ikke har nogen relation til. Han har ikke været med til at starte Amino. Han er ikke medejer. Så selvfølgelig kan vedkommende ikke bare begynde at tjene penge på at bruge Aminos navn på nogle T-shirts!? Det siger vel sig selv? Behøver jeg virkelig at "forklare" det i et indlæg som dette? Hvad nu hvis nogle trykkede T-shirts med dit firmanavn uden at have bedt om tilladelse hertil? Hvad hvis jeg bare trykkede T-shirts med navnet Maersk uden at have bedt dem om tilladelse?

De to problemstillinger har intet med hinanden at gøre.

Må ærligt tilstå, at jeg ryster på hovedet og tænker "Bruger jeg virkelig tid på det her?"

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)