Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig en t-shirt?

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så har jeg lige tegnet en lille t-shirts idé, den er måske en smule dum, men hvad fanden gør det, folk elsker jo dumme ting.

Måske, jeg skulle oprette en selvstændig tråd med hvordan folk de selv ville designe deres eget amino-tøj - her er et hurtigt bud fra mig. :-)

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

Rolig nu. Du fortjener den respons, du har fået. Ikke nok med, at du forsøgte at sælge T-shirts til overpriser, så har du slået plat på et varemærke, du ikke har nogen rettighed til.

Var det ikke dig og Martin Thorborg der forleden synes det var ok at lrænke TV3´s brand Paradise Hotel?

Og her indrømmede blogindehaveren jo at den eneste grund til at han valgte en overskrift der krænkede var for egen vindings skyld, nemlig at få læsere på hans klumme.

MEN det er da rart at se at både du og Martin nu tager det mere seriøst.

@Nylde - uanset hvad og hvilke krumspring du forsøger, så har du tabt på forhånd. Amino er noget der enten tilhører MT personligt eller selskabet Amino - det kan ikke diskutteres, gradbøjes, fortolkes eller nogetsomhelst andet.