Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig en t-shirt?

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej mine amino venner.

Jeg tog initiativ her den anden dag til at lave en lille skæg ting som jeg håber i ville tage godt imod og se med "gode" øjne på det.

Hop ind på www.tipsdanmark.dk og se hvad jeg mener.

Det er nemlig salg af et par Amino t-shirts som jeg har personligt designet. Håber i vil synes det er en sjov idé :)

Og måske kunne få solgt et par stykker :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sød idé, men:

1) det er ikke "officielle" Amino t-shirts (går jeg ud fra?)
2) Stilen falder så langt fra min smag som overhovedet muligt, dog kunne de nok bruges til at sove i, men så har jeg mange andre at tage af. 
3) Er prisen ikke vel høj? Ved godt det er på "projektbasis" og at det sikkert ikke er billigt at få fremstillet t-shirts i lille oplag. Men stadigvæk, 400kr for en t-shirt med noget print? :-) 

Men det kan da være der er andre som har et andet syn på det end jeg :-)

Ihvertfald skal du ha' god vind herfra! Og somsagt, meget sødt initiativ... 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Greve:

Sød idé, men:

1) det er ikke "officielle" Amino t-shirts (går jeg ud fra?)
2) Stilen falder så langt fra min smag som overhovedet muligt, dog kunne de nok bruges til at sove i, men så har jeg mange andre at tage af. 
3) Er prisen ikke vel høj? Ved godt det er på "projektbasis" og at det sikkert ikke er billigt at få fremstillet t-shirts i lille oplag. Men stadigvæk, 400kr for en t-shirt med noget print? :-) 

Men det kan da være der er andre som har et andet syn på det end jeg :-)

Ihvertfald skal du ha' god vind herfra! Og somsagt, meget sødt initiativ... 

Hej Simon

Jeg har desværre ikke købt det hele store Wholesale lager :) så derfor er prisen som den er, men altså det var en sjov ide som jeg fik og måske kunne sælge 1, 2 måske 5 stykker:)

Og nej det er ikke officielle T-shirt :)

Jeg har selv fået mig den første med html kode på, synes den er god og behaglig, ikke en jeg går med til daglig da jeg er elektrikker :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg helt klar over, du må endelig heller ikke tolke min ovenstående post negativ, jeg skal ikke sidde og lege smagsdommer :-)  

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Har du clearet dit brug af Aminos brand til dit eget salg af t-shirts med Martin Thorborg?

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide, men ikke noget jeg ville bruge mine penge på.

Jeg synes det er alt for dyrt, for en almindelig tshirt med lidt print på, som Simon også siger så kan det godt være at det er dyrt at lave shirts i små oplæg, men come on 400 kr. for en t-shirt.

Jeg vil ikke betale så meget for en tshirt, hvor der blot står jeg er iværksætter, og udover det er der en reklame for amino. Hvis man vil skilte med at man er iværksætter kan man ved mange trykkerier få en tshirt med sit eget tryk på, for en lille hund.


Blot en lille ide: 

Hvis prisen virkelig skal være så høj, tror jeg du har større held med at sælge dine tshirts, hvis der står noget med mød mig på amino.dk, også skal man så kunne få påtrykt sit brugernavn på amino. (måske med et par tags påtrykt også. F.eks. Programmør, SEO ekspert, etc.

Dertil kunne det også være du kunne få lidt flere til at købe, hvis du donerede en slat af overskuddet for salget til Amino 

Blot et par ideer, jeg håber du kunne bruge. Smile

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Greve:

Det er jeg helt klar over, du må endelig heller ikke tolke min ovenstående post negativ, jeg skal ikke sidde og lege smagsdommer :-)  

Nej for satan, det er jo kun en "sjov" ide jeg fik :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fedt intiativ

Og jeg ved selv hvad priserne er for sådanne t-shirts  men 400 er lige lovlig meget.

Men held og lykke ;) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen er nu officelt 350 i stedet for 400, kan ikke gå mere ned :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

NyIde:

Prisen er nu officelt 350 i stedet for 400, kan ikke gå mere ned :)

Tja måske skulle du overveje at finde et andet sted af få dem trykt så. Du kunne eksempelvis oprette tshirten på Spreadshirt de har en nogenlunde pris for tshirts med tryk (dit design) også klarer de det hele med forsendelse osv.

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)