Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Amino Service på vej

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er der snart nyt igen.

Jeg har tænkt meget over hvilke problemer iværksættere har og der er mange. Men det største, korriger mig endelig hvis jeg tager fejl, er synlighed/marketing.
Jeg tror jeg er kommet frem til en mulig løsning og jeg vil høre hvad i synes om den.

 

Amino opretter en auktionsside, hvor alle iværksættere kan sætte deres varer til salg. Ideen er at starte med en lav startpris, så auktionen bliver så spændende som mulig. Tanken er at man så sætter få varer til salg og så ellers markedsfører sin e-butik etc. i beskrivelsen af varen. Da der kun er få varer, vil de fleste interesserede købere, blive tvunget til at følge linket til butikken og købe varerne der. Med andre ord får man en god sjat kvalificerede besøgende til sin butik.

Dertil får alle iværksættere deres egen "shop" med unik URL, som de så kan markedsføre. Der bliver alle ens auktioner listet og man kan selv designe den som man vil (inden for systemets grænser) Auktionerne kommer selvfølgelig også i relevante kategorier på selve auktionssiden. "Shoppen" kan man så evt. linke til fra sin egen butik og lave en event ud af det.

 

Tanken er ikke kun at der skal være fysiske produkter. Det kan også være "Jeg skriver en pressemeddelse" til startpris en krone. Hvis den så bliver budt op i f.eks. 1.000 kr., så har man fat i en ny kunde man måske kan arbejde med i fremtiden og dertil har andre også budt med og dem kan man så måske også kabre til normapris.
Det kunne også være programmørtimer, logodesign og selvfølgelig alle de fysiske varer mange går og sælger.

Så alt i alt er ideen at skabe synliged til alle og hvis vi alle hjælper til med at markedsføre Auktionen, så tror jeg faktisk godt at det kan blive en rigtig god succes for os alle.

Hvad siger i til den ide?

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sad faktisk og tænkte på noget af det samme forleden dag (er Du Clairvoyant Thorborg ), og synes det lyder som en fremragende idé.
Bliver det en underside til Amino ligesom Virksomhedsbørsen?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som en superfed idé - det er jeg med på!
Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-06-2007 11:47:29 Forfatter: Dimitri Hardorff Jeg sad faktisk og tænkte på noget af det samme forleden dag (er Du Clairvoyant Thorborg ), og synes det lyder som en fremragende idé.
Bliver det en underside til Amino ligesom Virksomhedsbørsen?



Ja det er tanken og jeg overvejer navnet: Amino Outlet eller Amino Basar, men andre forslag er også velkomne.

 

Dbh Martin

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da helt fantastisk så kreativ du er :)

Jeg syntes det lyder som en rigtig god ide.

Mvh Peder

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder som én lækker funktion!

 

Men giv os evt. mulighed for selv at oprette en kategori, eller ihvertfald foreslå én :-))

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-06-2007 11:52:35 Forfatter: STEENBECK
Lyder som én lækker funktion!


Men giv os evt. mulighed for selv at oprette en kategori, eller ihvertfald foreslå én :-))



Det vil nok gøre sitet ret rodet hvis folk selv kan opretter kategorier, men ideen er naturligvis at alle skal komme til "orde" :-)

Dbh Martin
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sidder med en lidt blandet følelse, selvfølgelig ville jeg nok benytte mig af det, hvis jeg kunne få en billige pressemeddelse engang i mellem. Men jeg ville aldrig sætte mine egne varer tilsalg, da jeg ikke tror at auktions deltagerne ville konvaterer til alm. kunder hvis de ikke vandt, og dermed betale fuldpris. (hvis jeg var af den over bevisning brugte jeg nok qxl allerede)  

 

håber det er ok jeg ikke lige er skulder klapper i dette tilfælde 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder spændende..... det vil jeg gerne se nærmere på når det kommer...
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke om jeg ville bruge det til vores almindelige varer, da jeg tidligere har oplevet, at hvis man tilbyder en varer rigtig billigt, fx i en annonce, forventer folk at kunne få varen til samme pris, næste gang de handler, eller i hvertfald at få mere rabat end vi normalt vil give...

 

Men vi har ind imellem varer som vi fx har fejlkøbt eller hvor der er en kort holdsbarhedsdato, og den slags varer ville passe fint til det..

 

Men det skal da prøves :-)

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)