Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Amino Service på vej

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
  God idé Martin,

 

Men måske ville det være smart hvis den del ikke kunne tilgås via Google og andre søgemaskiner?

Jeg kunne godt forestille mig at det potentielt vil kunne give en masse støj og unødige henvendelser fra ikke-Amino''er som tilfældigvis har fundet den pågældende auktion via f.eks. Google.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-06-2007 12:16:55 Forfatter: Jakodan
Jeg ved ikke om jeg ville bruge det til vores almindelige varer, da jeg tidligere har oplevet, at hvis man tilbyder en varer rigtig billigt, fx i en annonce, forventer folk at kunne få varen til samme pris, næste gang de handler, eller i hvertfald at få mere rabat end vi normalt vil give...


Men vi har ind imellem varer som vi fx har fejlkøbt eller hvor der er en kort holdsbarhedsdato, og den slags varer ville passe fint til det..


Men det skal da prøves :-)



Ideen er at starte med en lav pris og så lade auktionen klare resten. Hvis man f.eks. sætter en vare til salg om ugen, så tror jeg ikke at det vil påvirke resten af de varer du har i din normale butik negativt. Tværtimod er ideen at folk bliver lokket over til din normale butik, hvor de så kan købe varen til normalpris. Worst Case kan du f.eks. lave et link til dit nyhedsbrev på auktionen, så du kan få nogle flere at markedsføre dig over for.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-06-2007 12:33:19 Forfatter: Jesper Norbøll
  God idé Martin,


Men måske ville det være smart hvis den del ikke kunne tilgås via Google og andre søgemaskiner?

Jeg kunne godt forestille mig at det potentielt vil kunne give en masse støj og unødige henvendelser fra ikke-Amino''er som tilfældigvis har fundet den pågældende auktion via f.eks. Google.



Ideen er at alle med et aktivt CVR nummer skulle kunne sælge på auktionen, det tror jeg vil fungere bedst.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-06-2007 11:55:55 Forfatter: magle

Jeg sidder med en lidt blandet følelse, selvfølgelig ville jeg nok benytte mig af det, hvis jeg kunne få en billige pressemeddelse engang i mellem. Men jeg ville aldrig sætte mine egne varer tilsalg, da jeg ikke tror at auktions deltagerne ville konvaterer til alm. kunder hvis de ikke vandt, og dermed betale fuldpris. (hvis jeg var af den over bevisning brugte jeg nok qxl allerede) 






håber det er ok jeg ikke lige er skulder klapper i dette tilfælde 





Forskellen på Amino Outlet og QXL er, at du hos Amino vil kunne markedsføre din egen forretning, dit nyhedsbrev m.m. uhæmmet på de auktioner du laver. QXL gør alt for at du bliver hos dem, hvor ideen her er at jeg vil gøre alt for at de ender hjemme hos dig.

Dbh Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det er en fremragende idé.
Men hvad får du ud af det martin, Hvad kommer det til at koste for at oprette en Auktion osv.
Jeg er personlig træt af QXL har brugt 2-3 gange, når man opretter noget får man altid en gebyr, og så lige "lidt-ekstra" hen af vejen.

100% støtte herfra, alt efter oplægget synes jeg det er en fed feature.

ps: Amino Bazar lyder bedre end Amino Outlet ;)..

Mvh Simon E. Hansen | Net-Design.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var da en super god ide, og jeg tror det ville hjælpe mange med noget mere synlighed.

Jeg tror desværre ikke jeg selv vil benytte mig af det - jeg tror ikke der er mange der sidder og kikker og siger WOW jeg kan få afhentet dagens omsætning for 1 kr ... eller nogle af de andre vagtydelser vi leverer for den sags skyld...

Jeg vil dog alligevel lige bruge lidt tid på at gå og brygge lidt videre, måske kunne man alligevel finde på noget for det er da en god mulighed for at blive set.

 

Herlig hilsen

Ania

Ørestadens Vagt og Værdihåndtering

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder som en god idé og glæder mig til at stifte nærmere bekendtskab med den. Vi vil dog nok ikke benytte den til vores produkter.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-06-2007 13:46:06 Forfatter: Simon, Net-design.dk Jeg synes det er en fremragende idé.
Men hvad får du ud af det martin, Hvad kommer det til at koste for at oprette en Auktion osv.
Jeg er personlig træt af QXL har brugt 2-3 gange, når man opretter noget får man altid en gebyr, og så lige ''lidt-ekstra'' hen af vejen.

100% støtte herfra, alt efter oplægget synes jeg det er en fed feature.

ps: Amino Bazar lyder bedre end Amino Outlet ;)..

Mvh Simon E. Hansen | Net-Design.


Hej Simon

Ja det er et godt spørgsmål.
I sin tid sad jeg som ankermand på Jubii Auktion, som senere blev købt af QXL, så jeg ved en del om den slags.
Der er ingen tvivl om at det er manskabstungt og jeg har allerde fundet en god mand fra Jubii, som meget gerne vil arbejde halv tid på projektet. Dertil kommer det til at kræve en del løbende teknisk arbejde og går det bare nogenlunde ok, så skal der en mand mere på, så det er langt fra gratis at drive.
Jeg kunne forestille mig at det var gratis i starten, indtil der var volumen nok til at folk virkelig fik noget ud af det. Når det var på plads, kunne jeg forestille mig forskellige muligheder for at sælge forside eksponeringer, fremhævede annoncer m.m.
Men for at være ærlig, så er jeg slet ikke kommet så langt i mine overvejelser. Men jeg er iværksætter og jeg elsker at tjene penge, så et eller andet skal der jo ind, men først når jeg kan levere en god værdi for pengene.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-06-2007 13:49:40 Forfatter: Ania :-)
Det var da en super god ide, og jeg tror det ville hjælpe mange med noget mere synlighed.

Jeg tror desværre ikke jeg selv vil benytte mig af det - jeg tror ikke der er mange der sidder og kikker og siger WOW jeg kan få afhentet dagens omsætning for 1 kr ... eller nogle af de andre vagtydelser vi leverer for den sags skyld...

Jeg vil dog alligevel lige bruge lidt tid på at gå og brygge lidt videre, måske kunne man alligevel finde på noget for det er da en god mulighed for at blive set.


Herlig hilsen

Ania

Ørestadens Vagt og Værdihåndtering



Det tror jeg du har ret i, den service er nok ikke lige møntet på dig, men der skal nok komme noget andet du kan bruge :-)

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 05-06-2007 21:26:41 Forfatter: Moskjær Marketing Lyder som en god idé og glæder mig til at stifte nærmere bekendtskab med den. Vi vil dog nok ikke benytte den til vores produkter.


Tjaaa, jeg tror nu egentlig godt at du kan bruge den, men lad os nu hvad der sker.

Dbh Martin
Side 2 ud af 4 (40 indlæg)