Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig ris/ros på min webshop - BilligTrend.dk!

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.
I januar lancherede jeg BilligTrend.dk, som sælger dyre mærkevarer på nettet, til en god pris. Jeg har før spurgt jer om ris/ros lige da jeg lancherede, men de sidste 2-3 uger er der sket en del med shoppen: Jeg har både fået taget bedre produktbilleder, nye produkter, nye bannere, optimeret købsprocessen og mere.

I kan komme med ALT det ris og ris I ønsker - alt fra opsætning, tekster, billeder, webshoppen som helhed osv.

Hvis I har spørgsmål er i også meget velkomne til at skrive

Det skal dog siges, at jeg er klar over, at øverst hvor der står "Gratis fragt (over 999 kr.)" er en modsætning til det lille banner jeg har. Det skal nok ændres, så der står "Fri Fragt". Det samme med TrustPilot-knappen - jeg har en anden der skal sættes ind, men er bare ikke gjort endnu ;)

På forhånd tak :)

Mvh. Daniel
 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har noget ris eller ros ? :)

 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 16
Fra  www.Billigflag.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogensinde brugt de original priser du har på dine varer? ellers ser jeg det som lidt falsk markedsføring? :)

Er ikke 100 % inde i reglerne omkring dette, men mener det er noget med hvis aldrig har brugt disse priser, må man ikke referere til dem som shoppen oprindelige pris og at man så giver rabat? (En eller anden ret mig hvis jeg tager fejl ;)) 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Niclas Jørgensen:
Har du nogensinde brugt de original priser du har på dine varer? ellers ser jeg det som lidt falsk markedsføring? :)

Er ikke 100 % inde i reglerne omkring dette, men mener det er noget med hvis aldrig har brugt disse priser, må man ikke referere til dem som shoppen oprindelige pris og at man så giver rabat? (En eller anden ret mig hvis jeg tager fejl ;)) 

Jeg mener, at de originale priser skal have været brugt i x antal uger, før man kan kalde det originalpriser. Der var engang noget om det i Kontant eller Operation X.

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/prismarkedsfring#kap1 

"Normalprisens varighed

3. Sammenligning mellem en normalpris og en nedsat pris må ikke være vildledende.

3.2. En prissammenligning anses ikke for at være vildledende, hvis

  1. den normalpris, der sammenlignes med, har været gældende i en længere periode umiddelbart forud for annonceringstidspunktet, jf. dog pkt. 10, og
  2. kravene til tilbudsperiodens varighed, jf. pkt. 4, er opfyldt.

3.3. En periode på mindst 6 sammenhængende uger anses for at være en længere periode, jf. dog pkt. 14.1 om dagligvarer og sæsonvarer."

Ikke for at sige det er tilfældet her, men det ses MEGET ofte på webshops at folk er lidt for glade for at skrive før prisen der aldrig har eksisteret eller kun har varet meget kort tid.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Emil Kristensen:
Ingen der har noget ris eller ros ? :)

Med de priser du har bliver det en kamp op af bakke hele vejen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Med de priser du har bliver det en kamp op af bakke hele vejen.


Hej Michael, hvad tænker du på ? Kan du uddybe ? :) 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Det er de her priser du skal konkurrere med = http://www.anaymia.eu/ralph-lauren-herre-big-polo-c-3.html 


Michael, jeg håber da godt nok ikke at der er nogen der køber derinde og forventer at det er ægte :) Det er jo priser langt under indkøbspris de priser, så jeg tør næsten godt garantere dig, at de er falske eller hvertfald ikke lovlige. :)

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)