Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig ris/ros på min webshop - BilligTrend.dk!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske, men har søgt lidt på dem. Og kan kun finde nogen der sælger billigere end dig. Så jeg tror du får det meget svært i det marked.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side men faldt lige over du ikke har tekst på forsiden. Af hensyn til seo bør du overveje at få lidt tekst her :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke bare de samme varer som du har fra trade a lot? Som de nogle af de andre har skrevet, så har du aldrig haft de før priser?

Personlig synes jeg du misleder mig som køber med de priser som du har anført som før pris.

Men beklager på forhånden, hvis jeg har misforstået noget

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. 

En mindre detalje men du burde overveje at skifte dit nummer, så det ikke ligner et mobil nummer, det virker for useriøst. 

Udover det synes jeg det virker ok, kunne dog godt tænke mig et større sortiment. :) 

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer:
Tak for din feedback, du har helt sikkert fat i noget. Jeg tror dog ikke mit theme tillader at man kan skrive tekst på forsiden, men det er sikkert noget en programmør eller et widget kan klare ;)

Carsten:
Et nyt tlf. nr, hmm !? Det har jeg aldrig tænkt over :) Men nu når du siger det, så har du nok ret med, at det virker mere seriøst - jeg kunne jo f.eks. have en omstilling :)

Nadiha:
Ja, der er flere der har nævnt det. Uden at komme ud i en diskussion om morale og etik, om det er vildledende, forkert eller ej osv. så nej, førpriserne har jeg ikke haft i 6 uger, men førpriserne er priser på varerne, som de koster normalt på andre webshops, fysiske butikker osv. Mit koncept går ud på at sælge billigere end alm. webshops/butikker, så konceptet er afhængig af førpriser. Men jeg kan godt følge dig.

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Emil Kristensen:
Ja, der er flere der har nævnt det. Uden at komme ud i en diskussion om morale og etik, om det er vildledende, forkert eller ej osv. så nej, førpriserne har jeg ikke haft i 6 uger, men førpriserne er priser på varerne, som de koster normalt på andre webshops, fysiske butikker osv. Mit koncept går ud på at sælge billigere end alm. webshops/butikker, så konceptet er afhængig af førpriser. Men jeg kan godt følge dig.

Ændre ikke ved at det du gør trods alt ikke er tilladt - Syntes du skulle se på hvordan du kan skrive dig ud af det, fx:

"600 kr - Normal butikspris 1000 kr"

Ikke helt inde i reglerne samt marketing, men bare et bud.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København N
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 34
Fra  DesignStudio.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt lide dit layout med den mørke header og footer - er dog ikke så vild med at der er noget tranparency der ligger ind over.

Syns måske navnet, BilligTrend, er en anelse misvisende - 5000 for et ur er ikke billigt i min optik i hvert fald. Jeg forventede i hvert fald noget andet, inden jeg klikkede ind.

Men bortset fra det, er det en fin side med potentiale og som virker troværdig :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignStudio.dk:
Syns måske navnet, BilligTrend, er en anelse misvisende - 5000 for et ur er ikke billigt i min optik i hvert fald. Jeg forventede i hvert fald noget andet, inden jeg klikkede ind.

Må lige nippe genkendende til dette, havde bestemt også forventet nogle andre priser baseret på navnet.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignStudio.dk:
5000 for et ur er ikke billigt i min optik i hvert fald.


Det er meningen at jeg snart skal køre med nogle tilbud på 1-2 ure som skifter hver uge. :)

Men tusind tak for de fine ord :) 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra København V
Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vrimler med disse falske side, et ex kunne være denne. http://www.ralphslaurenpolos.com/ 

De ser ret professionelle ud, men ved nærsyn er der syntaks fejl i sprog brug og oftest bruges der hotmail eller lign som kontakt adresse.De er kørende indtil de bliver lukket ned og har man bestil skal man være heldig hvis man modtager dårlig kopi varer.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)