Emnelinjen kan du bruge til at dine kunder åbner dit nyhedsbrev. Og da emnelinjer er en stor nøglefaktor for at dine e-mails bliver åbnet, kan du se mine 5 tips for at flere klikker og folk læser dit nyhedsbrev.... Læs mere
Man skal jo starte et sted, start f.eks. med at spørge alle dine kunder, om de ikke har lyst til at modtage dit nyhedsbrev. Du vil højt få et “nej” og de fleste ville sige ja. Placer tilmeld formular på... Læs mere
Jeg har valgt at dele op i flere step, da disse blogindlæg bliver for lange. Så er her første step. Nyhedsbreve er stadigvæk i stigende fokus inden for e-handel, og det er er ikke noget underligt i, da det både... Læs mere
Fasthold dine kunder med dit nyhedsbrev. Når en kunde har købt sig en ny bil hos en forhandler, så går der ofte en del år før man køber en ny bil igen, og så har din kunde glemt alt om dig... Læs mere
God og velovervejet e-mail segmentering kan betyde forskellen mellem en vellykket e-mail kampagne, og en forfærdelig fiasko. Sørg for, at du byder dine modtagere på relevante e-mails og opnå succes. Det giver mening... Læs mere
E-mail er et grønt valg, fordi det fjerner brugen af papir og fossile brændstoffer, der anvendes i leveringen. Forskning viser, at marketingsfolk sparer 60% til 80% på deres budget ved at skifte deres papir-baseret markedsføring... Læs mere
Er du i tvivl om, hvordan du kommer i gang med e-mail markedsføring? I denne artikel stiller vi skarpt på faldgruber, fordele og andre begyndertips du skal være opmærksom på, før du sender dine e-mails... Læs mere
Et godt e-mail nyhedsbrev kan være en af de mest effektive måder at få nye kunder på, det enestående ved nyhedsbrevet er at modtageren selv har bedt om det - det giver dig et rigtig godt udgangspunkt for at... Læs mere
Man skal ofte tænke på at nyhedsbrevet ikke bliver for lang. Mange mennesker kan ikke lide at nyhedsbreve som er alt for lange. Jeg plejer ofte at sige, at et nyhedsbrev må ikke være længere end et A4 papir... Læs mere