Amino.dk Blogs Ekspertblogs Hans Stokholm Kjer fra Kjers Kommunikation

Hans Stokholm Kjer fra Kjers Kommunikation

Ekspertblogger på Amino om professionel kommunikation.
Sorter efter:  

Lovligt gode tekster

Bedømmelse :
17. AUG 2009   |  2.092 VISNINGER   |  4 KOMMENTARER
Vi har ytringsfrihed i Danmark. Mange opfatter tilsyneladende dette som en ret til at sige hvad som helst om hvem som helst hvor som helst. Men særligt når vi arbejder med virksomhedskommunikation, er der en række af regler... Læs mere

Skriv mellem linjerne

Bedømmelse :
25. FEB 2010   |  5.829 VISNINGER   |  4 KOMMENTARER
Man kan læse mange ting "mellem linjerne" - også i din kommunikation. Men hvordan får man skrevet de helt rigtige ting - også mellem linjerne. OK - altså det kan virke lidt langhåret, men alligevel... Læs mere

Salgsbrev med bedre konvertering

12. MAR 2010   |  3.633 VISNINGER   |  4 KOMMENTARER
Jo mere præcist du kan identificere og beskrive modtageren af dit salgsbrev, des bedre konvertering. Her er et konkret eksempel, som enhver, der har drevet virksomhed i et stykke tid, vil kunne kopiere: Forleden tog jeg en tur ned... Læs mere

Kunderne - måske ved de det ikke?

Bedømmelse :
2. JUL 2010   |  2.053 VISNINGER   |  4 KOMMENTARER
Ved dine kunder, hvor dygtig du er? For nogle uger siden var jeg med til en gennemgang af en brugertilfredshedsundersøgelse i en offentlig institution. Institutionen har rigtig mange forskellige tilbud og én stærk kerneydelse... Læs mere

Sælg med Kierkegaard

Bedømmelse :
25. FEB 2012   |  3.048 VISNINGER   |  3 KOMMENTARER
Da jeg gik på universitet, havde jeg stor fornøjelse af at fordybe mig i pædagogik. Desuden stod filosofi højt på min liste over interessante emner, selvom jeg nu havde det bedst, når filosoffernes guldkorn... Læs mere

Spørg og lyt

Bedømmelse :
29. APR 2011   |  1.882 VISNINGER   |  3 KOMMENTARER
Hvis du vil udvikle din virksomhed, er der især to ting, du skal kunne - og turde. Du skal kunne spørge. Og du skal kunne lytte. Forleden stødte jeg ved en tilfældighed på en udviklingsmulighed for min virksomhed... Læs mere

Din splittest lyver - drop den

Bedømmelse :
4. MAY 2017   |  2.589 VISNINGER   |  3 KOMMENTARER
Vi hører det igen og igen. Én af de helt store fordele ved at markedsføre sig på nettet er, at vi kan lave statistikker og teste effekter. Men mange små virksomheder har slet ikke mulighed for at skaffe data... Læs mere

Lad dine kunder vente inden for stregen

Bedømmelse :
28. SEP 2012   |  2.758 VISNINGER   |  3 KOMMENTARER
Jeg ved det. Her kommer doktoren med kuren, han ikke selv har taget - men du skal alligevel ikke snydes for denne viden. Jeg tror, de fleste er enige i, at ventetid er irriterende. Medicinske undersøgelser viser, at vores stresshormoner... Læs mere

Er du passiv?

Bedømmelse :
31. MAR 2015   |  4.485 VISNINGER   |  2 KOMMENTARER
Her får du en lille sprognørdet detalje, som kan gøre en forskel for din virksomhed. Når kommunikationen med din potentielle kunde foregår skriftligt – enten via din hjemmeside, dine brochurer eller... Læs mere

Betjent slagter afdeling

Bedømmelse :
27. MAY 2015   |  4.639 VISNINGER   |  2 KOMMENTARER
Dette lyder som en overskrift i en formiddagsavis. Men det er det ikke. Det er teksten fra et skilt, som stod uden for Brugsen i en dansk by. Faktisk stod der mere end "Betjent slagter afdeling". Der stod: "Betjent slagter... Læs mere

Behold initiativet - og kunden

Bedømmelse :
23. NOV 2015   |  6.098 VISNINGER   |  2 KOMMENTARER
Jeg har lige mistet en kunde, fordi jeg gjorde noget dumt. Telefonen ringede, mens jeg kørte bil. Det var en ny potentiel kunde, som i første omgang bare ville vide noget om priser. Jeg tog mig god tid og lyttede til kundens... Læs mere